.

Sticky

Extra aandacht voor jou. Wil je vaker iets van Simyo horen?

  • 12 November 2014
  • 41 reacties
  • 2977 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Bij Simyo geven we erg veel om onze klanten. Naast het bieden van een goede dienstverlening kunnen wij dit extra benadrukken door wat meer aandacht aan je te besteden. Bijvoorbeeld door je op de hoogte te houden van onze diensten en service via een nieuwsbrief of door een sms’je naar je te sturen op je verjaardag. Wij zijn erg benieuwd of jij het leuk zou vinden om iets vaker wat van ons te horen.

1. Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort(zie poll)?

2. Zo ja, wat zou je dan leuk vinden en waarom?

Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort?


41 reacties

Reputatie 5
Badge +11
In elk geval een ferme handdruk (mochten we 'm ooit in levende lijve mogen aanschouwen). Een gouden handdruk past niet bij een budgetprovider, he 😉

Voor de duidelijkheid: ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus. ;)🆒

Toch zeker wel een gouden handdruk? (Lees, gouden Samsung:D)


Ik heb begrepen dat je daar echt happy van wordt. http://www.smilies.paintingfun.nl/V/Verbaast-Weet-Niet/17.gif
Reputatie 7
Badge +9
Het pakketje is binnen. Thanks het was open gegaan vandaar dat het langer duurde. Gaaf cadeau!!!

Vertel.....:D
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Leuk om te zien dat er zoveel gereageerd is. We hebben deze vraag ook op Facebook gesteld en samen met de reacties op het forum zien we terug dat een merendeel het leuk vindt om vaker iets te horen van Simyo. Sommige zouden het leuk vinden als zij op verjaardagen of tijdens de feestdagen iets van Simyo horen in de vorm van een kaartje of een leuke actie. Niet iedereen is hier voorstander van, maar vindt het vooral belangrijk dat de informatie die gedeeld wordt relevant is. Bijvoorbeeld wanneer de tarieven wijzigen of als er een storing is. 66% van de klanten staat open voor meer contact met Simyo. Aan de hand van de reacties zijn we gaan nadenken wat men graag zou willen horen. We hebben zelf al een aantal ideeën. We willen graag van jullie weten hoe we dit dan moeten gaan invullen. Daarom zullen we op korte termijn een vervolg topic online zetten op het forum.



Nogmaals dank voor jullie feedback tot nu toe.

Groetjes,

Alex
Het pakketje is binnen. Thanks het was open gegaan vandaar dat het langer duurde. Gaaf cadeau!!!
Reputatie 7
Badge +9
Wij krijgen er wél weer een warm gevoel van, de leon :o

Kiek, dat is nou socializen. 😃
Reputatie 5
Badge +11
Hoi adrie49, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb de vrijheid genomen de hoofdletters weg te halen uit je bericht.

Bedoel je dat je liever alleen wat hoort als we iets 'officieel' te melden hebben?
Als het inhoudelijk wat voordelen mee geeft OK. Anders geen nieuws is meestal goed nieuws...A3
Reputatie 5
Badge +11
ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus.

Wij krijgen er wél weer een warm gevoel van, de leon 😮
Reputatie 7
Badge +9
En begrijpelijk want er moet maar één ding gebeuren bij Simyo en alle andere bedrijven en dat is geld verdienen en elk jaar steeds een grotere winst te maken.

e


Yep...er moet bij hen ook brood op de plank komen, per slot van rekening.
Van de andere kant weet ik / merk ik dat Simyo -zeker met heel trouwe klanten- wel degelijk probeert te socializen. En dat kan je meer zien als persoonlijke waardering dan commerciële klantenbinding. Daar probeert het Simyoteam zich wel in te onderscheiden.
Voor de duidelijkheid: ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus. ;)🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Berkie,

Duidelijke feedback. Je geeft juist gewoon netjes aan waarom jij voor de optie 'nee' hebt gekozen. Daar is niets mis mee. Ik ben blij dat je enorm tevreden bent en waardeer het dat je de moeite hebt genomen om hier op het forum te reageren 🙂.

Groetjes,

Alex
Ik krijg regelmatig mails van Simyo met nieuwe producten en tariefswijzegingnen e.d. Die lees ik vluchtig door en verwijder ze daarna.
Maar feitelijk reageerde ik op het "verjaardags kaartje" en dat ik geen behoefte heb aan het socialiseren van een commerciele relatie.
Het lijkt heel sociaal maar de achterliggende gedachte is om mij als klant te binden en zo mogelijk een duurder abonnement te laten nemen.
Dit word door veel bedrijven gedaan om de klant het gevoel te geven dat dit bedrijf zo goed voor je is dat je het niet kan maken om over te stappen.
Commercieel een slimme strategie en er zijn genoeg mensen die op deze manier bij dezelfde provider blijven. En begrijpelijk want er moet maar één ding gebeuren bij Simyo en alle andere bedrijven en dat is geld verdienen en elk jaar steeds een grotere winst te maken.

Maar om antwoord te geven op uw vraag, Nee ik heb geen behoefte aan extra informatie over service en diensten dan ik nu al ontvang.
Voor alle duidelijkheid, ik ben enorm tevreden over Simyo en ben daarom al jaren klant.

Groet terug,
Berkie
ik zou het ook graag horen als me bel bundel naar beneden gaat zou altijd mooi zijn????
Reputatie 2
Badge +3
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.


Hoi Berkie,

Als het meer richting informatie voorziening zou zijn. Bijvoorbeeld extra informatie over de service en diensten van Simyo of nieuwe ontwikkelingen binnen Simyo. Wat zou je daar van vinden?

Groetjes,

Alex


Dat zegt meer over jouw werkgever en zijn betrokkenheid.
Los daar van ben ik het met twee dingen eens.... we moeten niet te veel of thans oppassen met TE sociaal worden enkel via de socialmedia.
En inderdaad het betreft een goede telecom provider 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.


Hoi Berkie,

Als het meer richting informatie voorziening zou zijn. Bijvoorbeeld extra informatie over de service en diensten van Simyo of nieuwe ontwikkelingen binnen Simyo. Wat zou je daar van vinden?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ja leuk, maar ik zou ook graag mijn zogenaamde gewonnen prijs van vorig jaar oktober willen ontvangen. Je moest toen voor een simyo poster staan en foto insturen via Facebook. Ik heb bericht gekregen dat ik wat had gewonnen en moest mijn adres doorgeven. .. Nooit wat ontvangen. Toen ik navraag deed moest ik geduld hebben. Ik vind dit jammer want ik ben al vrij lang klant bij jullie. Ik ben jarig op 20 januari dus als jullie dan naast een berichtje ook iets leuks toe sturen dan ben ik weer echt tevreden.

Hoi Bethina,

Ik ben dit meteen voor je nagegaan en je hebt helemaal gelijk. Je kunt ervan uitgaan dat je dit jaar een vervroegd verjaardagscadeautje krijgt ;)

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +3
In navolging op het twitter verkeer.

Volgens mij gaat het hier om het gebaar welk Simyo wilt maken aan haar klanten.
Zichtbaar,bereikbaar en oplossing gericht. Een mooie stap vindt ik de tips die vaak verschijnen via de Facebook pagina. Hier zitten leuke,handig maar ook praktische dingen tussen (tips wat betreft instellingen Iphone bjvoorbeeld). Nog meer klantgerichten activiteiten zijn mijn inziens mogelijks als oa:


Kaartje (digtiaal) bij verjaardagen van een klant.
Sinterklaas/kerst acties in de vorm van facebook,twitter like acties of raadsel.
Bonusstaffels voor klanten die blijven. (na het tweede jaar X procent korting kunnen opbouwen of een X aantal bel minuten cadeau( eenmaalig p.j).
Samenwerking met partners voor vaste klanten. (Diverse shops oa sportwinkels,cadeaubonnen,of telecom aanbieders (losse toestellen).of telecom repair winkels.

...
Reputatie 5
Badge +10
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.

Hoi 0b5,

Bedankt voor je reactie 🙂 Wat zou voor jou echt belangrijk nieuws zijn?

Groetjes,

Alex
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
Charlene heeft op 04-06-2014 een reactie gegeven op een reactie van jou, heb je die gelezen?
(Dit is wel off-topic.. )
Als je je afmeldt voor spam krijg je vaak nog een bevestiging dat je je af hebt gemeld voor spam waar je nooit om hebt gevraagd. Tegenwoordig is de helft van de mails die je ontvangt troep waar je nooit om hebt gevraagd. Mijn verjaardag vier ik wel met mijn vrienden als ik daar zin in heb en anders niet.
Badge
nee geen behoefte aan
Badge
Geen behoefte aan. De normale nieuwsbrieven zijn meer dan voldoende, extra aandacht krijg ik wel van de mensen die ik persoonlijk ken en daar wil ik het graag bij houden.
Nee dank U....ook al spam genoeg!
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.
Bloedirritant die spam

Reageer