.

Beantwoord

Waar kan ik mijn voornaam aanpassen?

  • 3 December 2015
  • 9 reacties
  • 210 Bekeken

Ik heb hier bij het aanmelden mijn doopnamen voor opgegeven, maar ik heb liever dat mijn roepnaam hier gebruikt wordt.
Kan dit ergens aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Tiury 4 December 2015, 13:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hi,

Het is mogelijk voor Simyo om je voornaam aan te passen. ik denk dat ze dan een kopie van je ID aan je vragen om te controleren of het klopt. Daarna kunnen ze je naam wijzigen naar wat er op je ID staat.

Je kan je ID e-mailen naar klantenservice@Simyo.nl. Dat is wat ik denk. Maar wacht toch nog even op de reactie van een moderator.

Succes!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi msa2302, welkom op het Simyo forum :)

Het opgeven van jouw doopnamen is inderdaad nodig, zodat wij jouw bankrekening kunnen verifiëren bij het aanmelden. Nu kijk ik graag voor je na wat ik hieraan kan doen. Zou je via een privébericht willen aangeven wat je graag als inlognaam ziet? Dan pas ik het voor je aan 🙂.

Tenminste, ik neem aan dat jouw doopnamen ook zichtbaar zijn op je ID-kaart of staat hier ook jouw roepnaam op?

Groetjes,
Hoe stuur je een privébericht?! :?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Msa2302,

Wanneer je op de foto of naam van een moderator/ gebruiker klikt. Verschijnt de optie 'Stuur bericht' .Vervolgens kan je een privé bericht sturen :)

Groetjes,
Sean
Hi Sean,

Ah, daar :D

Thanks, het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +10
Msa2301,

Gelukkig maar! Ik zal aan Tiury doorgeven dat het bericht ondertussen verstuurd is, mocht hij dit al niet gezien hebben 😉

Ik wil je alvast hele fijne kerstdagen wensen en een spetterend 2016!

Groetjes,
Angela
Angela,

Thanks! En voor jou en je collegae ook fijne dagen!

Groet,
Marcel
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marcel,

Bedankt! Dat is helemaal goedgekomen 🙂 Nu op naar oud & nieuw!

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marcel,

Sorry dat het zo'n tijd heeft geduurd. Helaas heb ik jouw privéberichtje over het hoofd gezien, waarvoor excuses. Ik heb je verzoek meteen verwerkt, dus als je inlogt op Mijn Simyo, zie je dit terug 🙂!

Groetjes en een fijn 2016 toegewenst,

Tiury

Reageer