Goedenavond,
Deze middag kwam ik er achter dat mijn schoonmoeder (ik type dit bericht namens haar) over haar data bundel is gegaan met bijna 900mb wat haar 133euros extra kost. In januari, kwam ik net achter, heeft ze 233euro extra moeten betalen voor ongeveer 1500mb over de bundel. Dit terwijl ze niet middels een sms erop gewezen werd dat ze over haar bundel heen is gegaan zodat ze bij kan kopen.
Ja het is niet slim dat haar het twee keer gebeurt maar ze had het niet door en is niet handig met telefoons. Maar dit voelt wel echt heel slecht. Al sinds 2014 een trouwe klant en dan meer dan 360 euro moeten betalen voor maar 2400mb!!!! 2400mb wat normaal een paar euro kost in abonnement gelden of tientjes wanneer je bij koopt. Daarom mijn vraag: is dit normaal? En moet het niet zo zijn dat ze een bericht ontvangt als ze over de bundel heen gaat ipv de boel blokkeren wanneer ze al meer dan 100euro extra moet betalen? Nu kan ze niet bellen terwijl ze op vakantie is.
hopelijk kan er een passelijke oplossing gevonden worden.
groeten,
eric de schoonzoon van