.

Beantwoord

Opzeggen abonnement lukt niet

  • 5 November 2013
  • 43 reacties
  • 7834 Bekeken

Ik wil mijn abonnement bij Simyo opzeggen en dit lukt me niet... Ik krijg telkens een scherm met de tekst: "Je kunt je contract een maand van tevoren opzeggen". Nou ik heb inmiddels alles al geprobeerd, meer dan een maand van tevoren, precies een maand van tevoren, op de eerste van de maand. Maar ik krijg elke keer dezelfde tekst. wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 November 2013, 13:25

Bekijk originele reactie

43 reacties

Hoi, 

ik wil graag mijn maandelijkse abonnement zo snel mogelijk afzeggen. Helaas werkt het niet in "Mijn Simyo". Nu heb ik gelezen dat het wel over de forum kan. Als dat mogelijk zou zijn geef ik hiermee akkord voor het afzeggen van mijn abonnement. 

Groeten, 

Lina
Reputatie 3
Badge +9
Je hoeft het niet te zeggen, maar waarom wil je weg bij Simyo?
Hallo Martijn .
Eindelijk is het gelukt mijn abonnement op tezeggen.
Ik ga weg bij simyo omdat ik heel vaak slecht bereik heb en regelmatig de verbinding verbroken wordt tijdens een gesprek .
Hallo,
ook ik wil mijn abonnement opzeggen.
Mijn contractperiode loopt tot en met 28-01-2014. 
Ik wil geen nr behoudt, ik wil van de nummer af. 
Hopelijk kan het op tijd worden stop gezet.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Martijn .
Eindelijk is het gelukt mijn abonnement op tezeggen.
Ik ga weg bij simyo omdat ik heel vaak slecht bereik heb en regelmatig de verbinding verbroken wordt tijdens een gesprek .


Hoi Tinie, wat jammer dat je om deze reden weg wil bij Simyo :(
Helaas heeft zelfs het betrouwbaarste netwerk van Nederland niet op alle plekken goeie dekking...

Hopelijk mogen we je in de toekomst weer eens verwelkomen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi, 

ik wil graag mijn maandelijkse abonnement zo snel mogelijk afzeggen. Helaas werkt het niet in "Mijn Simyo". Nu heb ik gelezen dat het wel over de forum kan. Als dat mogelijk zou zijn geef ik hiermee akkord voor het afzeggen van mijn abonnement. 

Groeten, 

Lina


Hoi Lina, wat jammer dat je eerste keer op ons forum is om je abonnement op te zeggen...
Als het goed is, moet jij gewoon kunnen opzeggen op Mijn Simyo. Je hebt immers geen jaarcontract.

Ik ben dus benieuwd wat er precies niet lukt als je probeert op te zeggen. Kun je dit laten weten?
Reputatie 5
Badge +11
Hallo,
ook ik wil mijn abonnement opzeggen.
Mijn contractperiode loopt tot en met 28-01-2014. 
Ik wil geen nr behoudt, ik wil van de nummer af. 
Hopelijk kan het op tijd worden stop gezet.

Groetjes


Hoi Yinnie,

Omdat bij jou de einddatum zo dicht bij 1 februari ligt, is het misschien het handigste om dan per 1 februari je abo op te zeggen.
Kun je laten weten of je dat een goed plan vindt?
Hallo,
ook ik wil mijn abonnement opzeggen.
Mijn contractperiode loopt tot en met 28-01-2014. 
Ik wil geen nr behoudt, ik wil van de nummer af. 
Hopelijk kan het op tijd worden stop gezet.

Groetjes


Hoi Yinnie,

Omdat bij jou de einddatum zo dicht bij 1 februari ligt, is het misschien het handigste om dan per 1 februari je abo op te zeggen.
Kun je laten weten of je dat een goed plan vindt?


Hoi,
het liefst wil ik de abonnement zo snel mogelijk opzeggen.
Badge +6
Hoi,
het liefst wil ik de abonnement zo snel mogelijk opzeggen.


Hoi Yinnie,

In dat geval raad ik je aan om op 29-1 je abonnement op te zeggen via Mijn Simyo, dan zal het namelijk wel mogelijk zijn.

Als je ons een seintje geeft wanneer je dat gedaan hebt, zullen we natuurlijk de onterechte abonnementskosten in mindering brengen op je factuur, doordat je niet bijtijds hebt kunnen opzeggen.

Vind je dit een goede oplossing? 🙂
Hoi,
het liefst wil ik de abonnement zo snel mogelijk opzeggen.


Hoi Yinnie,

In dat geval raad ik je aan om op 29-1 je abonnement op te zeggen via Mijn Simyo, dan zal het namelijk wel mogelijk zijn.

Als je ons een seintje geeft wanneer je dat gedaan hebt, zullen we natuurlijk de onterechte abonnementskosten in mindering brengen op je factuur, doordat je niet bijtijds hebt kunnen opzeggen.

Vind je dit een goede oplossing? :)


Hoi,

als ik pas op 29-01 opzeg, betekend dat dan niet dat mijn abonnement nog een jaar langer doorgaat? Want ik heb een jaarcontract. Als de abonnement dan nog maar een maandje doorloopt, vind ik dit wel een goede oplossing
Badge
Hallo

Volgens jullie forum info moet je voor de 25e opzeggen om je abbonement op de 1e van de volgende maand te beeindigen. Nu heb ik vanuit het buitenland gisteren meerdere malen geprobeerd op te zeggen zonder succes. Ik weet niet of dat aan het feit ligt dat ik in het buitenland ben of dat het kerst was

Hoor graag van jullie
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

als ik pas op 29-01 opzeg, betekend dat dan niet dat mijn abonnement nog een jaar langer doorgaat? Want ik heb een jaarcontract. Als de abonnement dan nog maar een maandje doorloopt, vind ik dit wel een goede oplossing


Jaarabonnementen worden na dat jaar maandelijk opzegbaar, net als die abonnementen van een maand. Dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je weer een jaar vastzit. Afhankelijk van je bundels kun je extra korting krijgen als je met een jaar verlengt, maar dat moet je bewust doen.
Badge +6
Hoi,

als ik pas op 29-01 opzeg, betekend dat dan niet dat mijn abonnement nog een jaar langer doorgaat? Want ik heb een jaarcontract. Als de abonnement dan nog maar een maandje doorloopt, vind ik dit wel een goede oplossing


Hoi Yinnie,

Het klopt inderdaad wat Groentjuh aangeeft: na het verlopen van de contractstermijn wordt je abonnement niet automatisch weer met een jaar verlengd, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement 🙂.

Fijn om te horen dat je dit een goede oplossing vindt! 🙂
Badge +6
Hallo

Volgens jullie forum info moet je voor de 25e opzeggen om je abbonement op de 1e van de volgende maand te beeindigen. Nu heb ik vanuit het buitenland gisteren meerdere malen geprobeerd op te zeggen zonder succes. Ik weet niet of dat aan het feit ligt dat ik in het buitenland ben of dat het kerst was

Hoor graag van jullie


Hoi hgs,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je een oud-Tringg klant bent, waardoor je geen problemen zou moeten ervaren met het opzeggen van je abonnement via Mijn Simyo. Probeer je dit te doen via een computer of bijvoorbeeld een iPad?

Ik raad je aan het nogmaals te proberen via een computer met Google Chrome of Internet Explorer, dat je in het buitenland bent of het kerst was, heeft geen invloed 🙂.

Overigens, als je je nummer wil behouden, raad ik je aan het abonnement op te laten zeggen door je nieuwe provider.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Graag per 1 December. Telefoonnummer hoeft niet behouden, ik heb al een ander. Mijn nieuwe provider kon zelf geen verzoek indienen omdat de contracten een overlap hadden van twee maanden. Maar ik wil nu wel héél graag dat mijn abbonement stopgezet wordt anders betaal ik wel heel lang dubbel :(
Groetjes Willeke


Hoi Willeke Brouwer,

Per 1 december gaat helaas niet meer lukken, dat is over een paar dagen al. Als we dit eerder bevestigd hadden gekregen van je, had het nog gekund :(
Vanaf morgen kun je als het goed is wél weer zelf opzeggen op Mijn Simyo, maar dat is dan per 1 januari. Wil je ons tijdig laten weten of het nu wel lukt?


Opzeggen lukt nog steeds niet... Ik baal hier echt van. Graag per 1 Januari opzeggen, ik ben er al vanaf Oktober mee bezig en ben er helemaal klaar mee. Dit is geen goede reklame voor jullie.
In afwachting op uw reactie.
groeten Willeke
Hoi,

als ik de abonnement op mijn simyo wil afzeggen is er gewoon geen knop met "afzeggen" als de scherm open gaat. Ik ga niet meer heel lang in Nederland wonen en wil niet doorgaan met betalen..

Groetjes

Lina

EDIT: yaay het werkte net toen ik met internet explorer ging proberen en met de optie "website in oudere versie laten zien"
Yesss!!
Na maanden gedoe,is de opzegging van mijn abbonnement nu eindelijk gelukt!!

Toch nog bedankt!
Willeke
Badge +8
Hoi,

als ik de abonnement op mijn simyo wil afzeggen is er gewoon geen knop met "afzeggen" als de scherm open gaat. Ik ga niet meer heel lang in Nederland wonen en wil niet doorgaan met betalen..

Groetjes

Lina

EDIT: yaay het werkte net toen ik met internet explorer ging proberen en met de optie "website in oudere versie laten zien"


Yesss!!
Na maanden gedoe,is de opzegging van mijn abbonnement nu eindelijk gelukt!!

Toch nog bedankt!
Willeke


Hoi Willeke en Lina,

Fijn dat jullie het laten weten dat het opzeggen gelukt is. Ik ben blij dat het gelukt is, maar natuurlijk een stuk minder vrolijk dat jullie ons gaan verlaten.. ;)

Wie weet tot ooit in de toekomst.:)

Groetjes, Charlene

Reageer