.

Beantwoord

Opzeggen abonnement lukt niet

  • 5 November 2013
  • 43 reacties
  • 7834 Bekeken

Ik wil mijn abonnement bij Simyo opzeggen en dit lukt me niet... Ik krijg telkens een scherm met de tekst: "Je kunt je contract een maand van tevoren opzeggen". Nou ik heb inmiddels alles al geprobeerd, meer dan een maand van tevoren, precies een maand van tevoren, op de eerste van de maand. Maar ik krijg elke keer dezelfde tekst. wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 November 2013, 13:25

Bekijk originele reactie

43 reacties

Badge +6
Ik wil mijn abonnement bij Simyo opzeggen en dit lukt me niet... Ik krijg telkens een scherm met de tekst: "Je kunt je contract een maand van tevoren opzeggen". Nou ik heb inmiddels alles al geprobeerd, meer dan een maand van tevoren, precies een maand van tevoren, op de eerste van de maand. Maar ik krijg elke keer dezelfde tekst. wat kan ik doen?

Hoi Willeke Brouwer,

Welkom op het forum!
Wil je het abonnement opzeggen per 1 december of per 1 januari? Wil je telefoonnummer daarna nog behouden?
Mocht je willen overstappen naar een andere provider dan raad ik je aan dat je nieuwe provider een verzoek indient voor 2 december.
Ik verneem graag je reactie.
Ik heb hetzelfde probleem, mijn contract loopt binnen 1 maand af en ik wilde nu opzeggen maar krijg ook steeds de melding "Je kunt je contract een maand van tevoren opzeggen"
Ik wil mijn nummer niet behouden, en ik wil niet overstappen naar een andere provider.
Ik wil mijn nummer z.s.m dus op 1 januari opzeggen (ik had de keus tussen 1 jan. en 1 feb.)
Wat kan ik hieraan doen?
Graag z.s.m. een reaktie hierop.
Beste helpdesk,
Ik lees in het forum dat meerdere mensen al een aantal maanden last hebben van deze storing en dat het niet lukt om op de normale manier hun abonnement stop te zetten.
Bij deze verzoek ik dan ook Simyo om mijn abonnement per direct of z.s.m. op te zeggen.
Ik geef hiervoor nu akkoord.
Mijn gegevens: Ardjan Houtekamer uit Goes.
Reputatie 5
Badge +11
Beste helpdesk,
Ik lees in het forum dat meerdere mensen al een aantal maanden last hebben van deze storing en dat het niet lukt om op de normale manier hun abonnement stop te zetten.
Bij deze verzoek ik dan ook Simyo om mijn abonnement per direct of z.s.m. op te zeggen.
Ik geef hiervoor nu akkoord.
Mijn gegevens: Ardjan Houtekamer uit Goes.


Hoi ardhout, en welkom op het Simyo forum. Al is het om je afscheid aan te kondigen :(

Om ervoor te zorgen dat je abonnement dan toch opgezegd kan worden, heb ik wat meer gegevens van je nodig.
Kun je me een privébericht sturen met daarin:
- Je postcode en huisnummer
- Je geboortedatum
- Het e-mailadres dat bij ons bekend is
- De laatste 3 cijfers van je rekeningnummer

Én nogmaals bevestigd per welke datum je je abonnement wenst op te zeggen?

Het is misschien wat veel, maar ik wil natuurlijk wel zeker weten dat jij, jij bent 😉
Ook ik loop al een paar dagen tegen dit probleem aan. Ik wil graag mijn abonnement (jaarcontract dat tot 1 december 2013 loopt) opzeggen. Helaas krijg ik de volgende foutmelding:

Je contractperiode loopt tot en met 01-12-2013.
Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.


Bij deze verzoek ik dan ook Simyo om mijn abonnement per 1 december 2013 (of z.s.m.) op te zeggen.
Ik geef hiervoor langs deze weg mijn akkoord.

Met vriendelijke groet,

Monique Bex
Badge +6
Ook ik loop al een paar dagen tegen dit probleem aan. Ik wil graag mijn abonnement (jaarcontract dat tot 1 december 2013 loopt) opzeggen. Helaas krijg ik de volgende foutmelding:

Je contractperiode loopt tot en met 01-12-2013.
Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.


Bij deze verzoek ik dan ook Simyo om mijn abonnement per 1 december 2013 (of z.s.m.) op te zeggen.
Ik geef hiervoor langs deze weg mijn akkoord.

Met vriendelijke groet,

Monique Bex


Hoi Moniquebex,

Welkom op het forum!
Het is erg jammer dat je abonnement wilt opzeggen. Wil je het telefoonnummer nog behouden of is dit niet nodig?
Ook ik loop al een paar dagen tegen dit probleem aan. Ik wil graag mijn abonnement (jaarcontract dat tot 1 december 2013 loopt) opzeggen. Helaas krijg ik de volgende foutmelding: Je contractperiode loopt tot en met 01-12-2013. Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen. Bij deze verzoek ik dan ook Simyo om mijn abonnement per 1 december 2013 (of z.s.m.) op te zeggen. Ik geef hiervoor langs deze weg mijn akkoord. Met vriendelijke groet, Monique Bex Hoi Moniquebex, Welkom op het forum! Het is erg jammer dat je abonnement wilt opzeggen. Wil je het telefoonnummer nog behouden of is dit niet nodig?


Hoi Natascha,

Dank voor je reactie. Het nummer wil ik niet behouden. Kun jij er voor zorgen dat mijn abonnement wordt opgezegd? Liefst per 1 december 2013.

Met vriendelijke groet, Monique Bex
Badge +6
Hoi moniquebex,

Zou je me in een privébericht de volgende gegevens willen sturen:
- Je postcode en huisnummer
- Je geboortedatum
- Het e-mailadres dat bij ons bekend is
- De laatste 3 cijfers van je rekeningnummer

En nogmaals aangeven per wanneer je het abonnement wil beĂ«indigen? Dan kan ik dit voor je in orde gaan maken 🙂.
ook ik probeer hem  op te zeggen, dit lukt dus ook niet!!! op 25-11-2013  loopt hij af, ik heb een jaar contract en ik wil alleen maar opzeggen, ik hoef het nummer nier mee te nemen, gewoon per 25-11-2013 wil ik er van af. 
Badge +6
Hoi ellis,

Welkom op het forum! :)

Jammer dat je ons gaat verlaten. Als je me in een privébericht de volgende gegevens stuurt en de datum dat je het abonnement wil beëindigen, dan kan ik je hiermee helpen:

- Je postcode en huisnummer
- Je geboortedatum
- Het e-mailadres dat bij ons bekend is
- De laatste 3 cijfers van je rekeningnummer
Ook ik wil mijn abbonnement opzeggen en dit lukt ook niet. Heb hier over gebeld vanmiddag met de klantenservice en er zou een email naar mij verstuurd worden om het te regelen want er was een technische storing en deze zou direct verholpen worden zodat ik mijn abbonnement op kon zeggen, zo werd mij verteld.  Deze email heb ik dus niet gekregen... Het zou vandaag opgelost worden en dit is dus niet gebeurd. En ik wil graag voor 26 november opzeggen en nuzit het weekend ertussen. Vind dit erg slecht.
Reputatie 3
Badge +9
Het weekend is er soms ook een moderator werkzaam, en anders is maandag ook nog voor de 26e.
Waarom ga je weg bij Simyo?
Bij welk moderator moet ik zijn?
Ik wil bij deze mijn abbonnement opzeggen.
Ik ga weg omdat ik andere tel nodig heb.
Bij mij is het ook niet mogelijk om mijn jaarabonement (tot 27-12) op te zeggen (zonder nummerbehoud). Kan iemand helpen?
Reputatie 5
Badge +11
Bij welk moderator moet ik zijn?
Ik wil bij deze mijn abbonnement opzeggen.
Ik ga weg omdat ik andere tel nodig heb.


Hoi Klierenburg,

Wat jammer om te lezen dat je ons wilt verlaten Ă©n dat de dienstverlening dan ook nog eens niet zo soepel verloopt :(
Ik heb je zonet proberen te bellen om dit snel op te kunnen lossen voor je, maar kreeg je niet te pakken.

Afgelopen vrijdag was een korte storing op Mijn Simyo, deze duurde ongeveer een half uur. Dit is bij mijn weten de enige reden waarom je niet op hebt kunnen zeggen. Nu zou het in elk geval moeten werken.
Je kúnt vandaag nog opzeggen, maar als het nou wéér niet lukt, kun je maar beter zo snel mogelijk (voor 17.30u!) 1200 bellen.
Reputatie 5
Badge +11
Bij mij is het ook niet mogelijk om mijn jaarabonement (tot 27-12) op te zeggen (zonder nummerbehoud). Kan iemand helpen?

Hi Jur,

Ik zie dat je vanmorgen al iemand via Twitter gesproken hebt hierover. Mag ik aannemen dat je goed geholpen bent?
Ik wil mijn abonnement bij Simyo opzeggen en dit lukt me niet... Ik krijg telkens een scherm met de tekst: "Je kunt je contract een maand van tevoren opzeggen". Nou ik heb inmiddels alles al geprobeerd, meer dan een maand van tevoren, precies een maand van tevoren, op de eerste van de maand. Maar ik krijg elke keer dezelfde tekst. wat kan ik doen?

Hoi Willeke Brouwer,

Welkom op het forum!
Wil je het abonnement opzeggen per 1 december of per 1 januari? Wil je telefoonnummer daarna nog behouden?
Mocht je willen overstappen naar een andere provider dan raad ik je aan dat je nieuwe provider een verzoek indient voor 2 december.
Ik verneem graag je reactie.


Graag per 1 December. Telefoonnummer hoeft niet behouden, ik heb al een ander. Mijn nieuwe provider kon zelf geen verzoek indienen omdat de contracten een overlap hadden van twee maanden. Maar ik wil nu wel héél graag dat mijn abbonement stopgezet wordt anders betaal ik wel heel lang dubbel :(
Groetjes Willeke
Reputatie 5
Badge +11
Graag per 1 December. Telefoonnummer hoeft niet behouden, ik heb al een ander. Mijn nieuwe provider kon zelf geen verzoek indienen omdat de contracten een overlap hadden van twee maanden. Maar ik wil nu wel héél graag dat mijn abbonement stopgezet wordt anders betaal ik wel heel lang dubbel :(
Groetjes Willeke


Hoi Willeke Brouwer,

Per 1 december gaat helaas niet meer lukken, dat is over een paar dagen al. Als we dit eerder bevestigd hadden gekregen van je, had het nog gekund :(
Vanaf morgen kun je als het goed is wél weer zelf opzeggen op Mijn Simyo, maar dat is dan per 1 januari. Wil je ons tijdig laten weten of het nu wel lukt?
Beste Forumleden,

Ook ik probeer mijn abbonement online te beeindigen.
Ik krijg na ontvangst van de vragen(ivm de reden van beeindigen) geen bevestiging van een contractsbeeindiging via de website.

Wel staat er onderaan, Bedankt voor uw reactie.
(Ik neem aan dat mijn abbonement beeindigd is bij deze?)

Mvg
Badge +6
Hoi W.Post,

Ik heb het even voor je nagekeken in je gegevens en ik zie dat je beëindiging is doorgekomen, per 1-1 is je abonnement opgezegd.

Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen bij Simyo! 🙂
Ik wil ook mijn abonnement opzeggen, hij loopt 17-01-2014 af.
Weer lukt het niet en krijg ik de melding dat het een maand van te voren moet.

Heb al iemand van de klantenservice aan de lijn gehad, die zei dat ik het beste via google chrome kon doen.

Ik deed het net weer via google chrome en weer krijg ik dit te zien:

''Je contractperiode loopt tot en met 17-01-2014.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.''


Kan iemand mij aub helpen? Ik  vind het vervelend worden.
Badge +6
Ik wil ook mijn abonnement opzeggen, hij loopt 17-01-2014 af.
Weer lukt het niet en krijg ik de melding dat het een maand van te voren moet.

Heb al iemand van de klantenservice aan de lijn gehad, die zei dat ik het beste via google chrome kon doen.

Ik deed het net weer via google chrome en weer krijg ik dit te zien:

''Je contractperiode loopt tot en met 17-01-2014.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.''


Kan iemand mij aub helpen? Ik  vind het vervelend worden.


Hoi OumInayah,

Welkom op het forum!
Door een bug in het systeem kan je helaas niet eerder opzeggen dan 17-1-2014 😞. Ik wil je vragen om je abonnement op te zeggen na 17 januari en dit aan ons door te geven.
Hoi OumInayah, Welkom op het forum! Door een bug in het systeem kan je helaas niet eerder opzeggen dan 17-1-2014 😞. Ik wil je vragen om je abonnement op te zeggen na 17 januari en dit aan ons door te geven.


Hallo Natascha,

Bedankt voor je bericht. Moet ik dat nu aan jullie doorgeven of daarna pas?
En via telefoon of?

Gr
Badge +8
Hallo Natascha,

Bedankt voor je bericht. Moet ik dat nu aan jullie doorgeven of daarna pas?
En via telefoon of?

Gr


Hoi Oumlnayah,

Je mag dat dan aan ons hier doorgeven, als je het hebt gedaan. Dan maken wij de rest in orde voor je. :)

Groetjes, Charlene
Opzeggen lukt niet via de site en de klanten service zegt dat het alleen via die weg kan .
Waardeloos dat simyo op deze manier klanten vast kan houden heel slecht !!!
Klanten service zijn ze zeker niet echt vriendelijk .

Reageer