.

Beantwoord

Kan ik mijn bundels aanpassen na het voordelige tarief?

  • 8 April 2016
  • 8 reacties
  • 228 Bekeken

Jullie wijzigen per 4 april de bundels. Ik heb net op 1 april mijn bundel aangepast.
De nieuwe bundels zijn voordeliger. Profiteer ik daar automatisch van mee per 1 mei?
icon

Beste antwoord door koorelle 8 April 2016, 19:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hangt er vanaf of je al 9 maanden lid bent van de club pgoos007.
Zo ja dan kun je je bundel aanpassen maar gaat dan volgens mij de volgende maand pas in (juni) omdat je voor 4 april je bundel hebt aangepast. Maar wacht even op het antwoord van een moderator!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pgoos007,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je graag van de extra voordelige bundels gebruik wilt maken kan ik goed begrijpen! Wie wil er nou geen extra gratis MB's :)

Zoals Koorelle heel goed aangeeft, heb jij net op 1 april je bundels gewijzigd voor 1 mei. Je mag maar 1 keer per maand een wijziging inplannen voor je bundel. Dit betekent dat je helaas niet direct gebruik kunt maken van het nieuwe tarief. Je mag per 1 mei wel weer een wijziging plaatsen. Je kunt dan alsnog gebruik maken van de extra voordelige bundels. Deze zullen dan per 1 juni ingaan voor je. Heb je hier nog vragen over?

@Koorelle, wat goed om weer wat van je te zien op het forum 🙂 Ik heb je gemist!

Groetjes,
Angela
Angela,

Je antwoord is duidelijk.
Zoals je waarschijnlijk zult begrijpen is dat niet het antwoord waar ik op gehoopt had.
Ik had het coulanter gevonden wanneer Simyo de verbetering automatisch had doorgevoerd voor mensen die per 1 mei het abonnement wijzigen. Ik kon immers op 1 april niet weten dat jullie dat 3 dagen later zouden doorvoeren.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pgoos007,

Helaas heb je altijd verhalen van klanten die net tussen wal en schip vallen. Zo heb ik twee weken geleden ook een paar flessen duur wasmiddel gekocht, dat deze week ineens voor 50% in de aanbieding is. Vette pech.

Omdat ik begrijp je teleurgesteld bent, heb ik een cadeautje voor je klaargezet op Mijn Simyo, om deze pijn iets te verzachten. Dit is cadeautje in vorm van 1000 MB die je op elk willekeurig moment kunt activeren 🙂. Je vindt 'm op je overzichtspagina.

Vind je dat een mooi gebaar?

Groetjes, Tiury
Dank je wel Tiury, dat vind ik een mooi gebaar.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pgoos007,

Nou, dan kan ik weer met een gerust hart verder werken 🙂! Vergeet niet om volgende maand de bundels alsnog aan te passen, hè 😉?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Nog even een vraagje over het 1000MB cadeautje.
Kan ik die volgende maand gebruiken tijdens mijn vakantie in het buitenland?
Of gaan buitenlandse internet MB's niet van dat tegoed af?

MVG

Patrick
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pgoos007,

Wat leuk dat je 1000 MB van mijn collega hebt gekregen. Helaas kun je deze MB's alleen in Nederland gebruiken. Verbruik in het buitenland valt buiten je bundels.
Hoeveel bellen, sms'en en internetten op jouw vakantieadres momenteel kost kun je op onze tarievenpagina terugvinden. Binnen de E.U. vallen de kosten gelukkig erg mee :D

Let er wel op dat je het cadeautje van mijn collega aan het begin van de maand 'uitpakt'. Je kunt de MB's namelijk niet meenemen naar de volgende maand.

Als je hierover nog vragen hebt dan hoor ik het graag, en anders alvast een fijne vakantie 🆒

Groetjes,
Sean

Reageer