.

Beantwoord

Website simyo werkt niet goed met firefox 43.0.3. Wat nu?

  • 30 December 2015
  • 14 reacties
  • 555 Bekeken

De Simyo website wordt niet goed weergegeven met Firefox, er is geen scrollbar en alles wat buiten beeld valt is dus niet te bereiken. De site van Simyo is de enige website waarbij ik dit ervaar.
icon

Beste antwoord door Angela 31 December 2015, 14:55

Bekijk originele reactie

14 reacties

Je beeld uitzoomen helpt.. Shift indrukken en vasthouden en dan met je muiswiel naar je toe scrollen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Siuhtlow,

Allereerst heb ik jouw forumnaam aangepast. Het is niet helemaal de bedoeling om Simyo in je forumnaam te gebruiken. Mocht je mijn ontzettend creatief gevonden naam niet leuk vinden 😉 Laat het dan weten. Ik pas hem met liefde voor je aan.

Wat lastig! Je hoort onze website natuurlijk goed te kunnen bezoeken. Sorry dat dit nu niet het geval is. Heeft de oplossing van Raytje geholpen? Dit kan namelijk nog wel eens het geval zijn. Is dit het niet? Zou je dan de cookies willen verwijderen en de cache willen legen? Als je dit hebt gedaan, wil je dan checken of je een cookie-melding krijgt als je weer naar onze website gaat? Ik hoor het graag van je.

@Raytje, bedankt voor je hulp :D

Groetjes,
Angela
De Simyo website wordt niet goed weergegeven met Firefox, er is geen scrollbar en alles wat buiten beeld valt is dus niet te bereiken. De site van Simyo is de enige website waarbij ik dit ervaar.

Echt knap waardeloos, het probleem speelt zich al maar als half jaar en er wordt schijnbaar niet aangewerkt door Simyo. ik heb echt zoiets nog nooit meegemaakt, Het scrollen functioneert het niet met Firefox! Doe er wat aan. :((
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ma D,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat jij ook last hebt van dit probleem.

We zijn hier natuurlijk naar aan het kijken. Het feit dat jij nu een half jaar later een melding maakt, geeft aan dat niet iedereen hier last van heeft. Gelukkig maar! Het lijkt erop dat je de cookie-melding niet hebt gekregen waardoor de website niet goed werkt. Zou je de cookies willen verwijderen en de cache willen legen? Als je dit hebt gedaan, wil je dan checken of je een cookie-melding krijgt als je weer naar onze website gaat? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Badge +1
Dit probleem bestaat nog steeds na 4 maanden (23-5-2016), ondertussen in Firefox 46.0.1, ik liep er net tegenaan.
Heel slecht! Ik kon eigenlijk niet zomaar uitmaken of mijn bundelaanpassing nu doorgevoerd was of niet.
Ik moest Internet Explorer proberen om te kijken of dat beter ging.
Dit ligt NIET aan cookie-instellingen! 😞
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BertjeSimpel,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je dit probleem ervaart :(

Heb je al gekeken of je kan uit (of in) zoomen op de website in Firefox? Zoals Raytje al zei kan dit het probleem wel eens oplossen.

Groetjes,
Caspar
Badge +1
Nee, want het is op PC, zoals je aan de versienummers kunt zien...

Gaan jullie er nog wat aan doen, i.p.v. 'meelevend' te reageren?

TIP: ik kwam er net achter dat pijltjestoetsen als vervanging kunnen worden gebruikt. (Maar dat is dus géén oplossing!)

Ik vermoed dat jullie de webpagina's veel te 'mobiel' hebben gemaakt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BertjeSimpel,

Dat je graag een oplossing voor dit probleem wilt kan ik begrijpen. Helaas komt het op dit moment zo weinig voor, dat we nog niet concreet kunnen aangeven waar het probleem precies ligt. Ik heb jouw melding doorgezet naar de juiste persoon. Zij zal hier naar kijken. Zodra ik meer weet, laat ik het natuurlijk aan jou weten.

Groetjes,
Angela
Ik gebruik Chrome maar heb ook FF op de laptop staan. Mijn eerdere tip was gebaseerd op pc / laptop gebruik.

Ik zei eerder echter shift maar dat moet de Ctrl knop zijn. FF werkt bij mij gewoon goed.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BertjeSimpel,

Mijn collega wil graag dat je iets voor ons test.

Als je niet kunt scrollen op de website, willen wij je vragen om rechts te klikken op 'Geef je mening'. Hier kun je vervolgens klikken op 'algemene feedback'. Als je jouw probleem hierin achterlaat, kunnen wij meer informatie opvragen en het probleem voor je uitzoeken. Als je aan mij doorgeeft op welk tijdstip je dit hebt gedaan, kan ik ervoor zorgen dat jouw melding er even tussenuit gehaald wordt door mijn collega. Gaat dit lukken.

@Raytje, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge +1
Toch nog maar zelf getest w.b.t. add ons. Ik heb ze één voor één disabled en vervolgens Firefox telkens opnieuw gestart.

Het blijkt dat deze de scrollbar blokkeert, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/i-dont-care-about-cookies/

Ook die knop valt dan weg.

Dus dat is de (of een) verklaring.

Jammer, het is wel een handige toevoeging om van het totaal ZINLOZE gezeik over cookies af te komen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BertjeSimpel,

Ondanks dat cookies wel nodig zijn om sites beter te laten functioneren, ben ik het met je eens dat die cookie meldingen verplicht zijn om te laten zien als website.

Wel ontzettend bedankt dat je de add ons uit hebt gezet en zo de boosdoener hebt weten te vinden. Dit was namelijk een schakel in het onderzoek dat nog ontbrak! Met gewoon standaard FF kreeg je dit probleem namelijk helemaal niet.

We gaan er naar kijken of we de cookie melding kunnen aanpassen, zodat deze ook met deze add on werkt!

Groetjes, Tiury
Badge +1
Het is eerder de taak van de ontwikkelaar van die add-on dat 'ie het niet 'verkloot'.
Ik heb ook al contact met hem.
Reputatie 7
Badge +10
Als zij het kunnen oplossen zou dit natuurlijk helemaal ideaal zijn. Wij blijven vanuit ons ook altijd kijken naar ontwikkelingen en verbeteringen. Op het moment dat wij hier iets aan kunnen doen, zullen we dit doorvoeren waar mogelijk :)

Nogmaals bedankt voor de moeite die je hierin hebt gestoken.

Groetjes,
Angela

Reageer