Ik heb 2 prepaid kaarten aangeschaft voor in een kids gps watch Phone.(gps horloge) In mijn mobiel heb ik de simkaart code verwijderd. Echter de horloges pakken het signaal van de kaarten niet op.
Waarom doet jullie simkaart het niet in mijn smartwatch?
Beste antwoord door Ray
Hoi
Officieel geeft Simyo alleen ondersteuning op het gebruik van een mobiele telefoon in combinatie met een simkaart van hun. Maar we (Simyo en andere klanten) kijken toch graag met je mee.
Je schreef dat je van beide simkaarten de vraag naar de pincode hebt uitgeschakeld. Ik neem aan dat je toen ook gewoon bereik had met deze simkaarten in de telefoon? Als je dit nog even kunt bevestigen weten we in ieder geval dat het niet aan de simkaarten ligt maar dat heb moet worden gevonden in de horloges.
Heb je de beschrijving van de horloges al uitgespit voor eventueel een oplossing?
Wat is het merk & model van de horloges?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.