Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Waarom is mijn eerste factuur hoger? Geen zorgen! Dat komt door de abonnementskosten die je vooruitbetaalt en door eventuele aansluitkosten. Dat is dus eenmalig.
Helaas ben nu 6 dagen onbereikbaar vanwege de mislukte portering naar Simyo.
Mijn nummer werd overgezet. Het te behouden nu staat nu op mijn IPhone scherm bij mijn Simyo sim. Maar:
-Ik kan niet worden gebeld, of op het tijdelijke nummer of het te behouden nummer
-Ik kan helemaal niet SMS-en: noch versturen noch ontvangen
-Ik kan wel bellen, maar alleen vanaf het tijdelijke nummer.
Beste antwoord door Tessanne
Hi Elisabeth615 en Giewkie,
Welkom op het Simyo Forum.
Dit is inderdaad een onwijs vervelende situatie! Het is erg begrijpelijk dat jullie beide zo snel mogelijk een oplossing zien voor deze situatie. Daarom heb ik direct voor jullie contact opgenomen met de netwerkspecialist en deze issue is bij hun bekend. Ze vroegen mij om de informatie door te zetten via mail omdat er een apart team bezig is deze problemen op te lossen. Dit heb ik zojuist gedaan dus ik verwacht ook snel antwoord. Zodra ik meer weet zal ik dit direct de informatie delen in dit topic.
Tot die tijd: Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor jullie geduld!
Volledig herkenbaar! Ik ben nu 5 dagen onbereikbaar met precies dezelfde situatie. Helpdesk meldt dat het probleem bekend is maar dat ze helaas afhankelijk zijn van kpn en dat ik geduld moet hebben. Vooral vervelend omdat ik pas vandaag via een bekende achter dit probleem ben gekomen. Had graag bericht van Simyo hierover gehad.
Dit is inderdaad een onwijs vervelende situatie! Het is erg begrijpelijk dat jullie beide zo snel mogelijk een oplossing zien voor deze situatie. Daarom heb ik direct voor jullie contact opgenomen met de netwerkspecialist en deze issue is bij hun bekend. Ze vroegen mij om de informatie door te zetten via mail omdat er een apart team bezig is deze problemen op te lossen. Dit heb ik zojuist gedaan dus ik verwacht ook snel antwoord. Zodra ik meer weet zal ik dit direct de informatie delen in dit topic.
Tot die tijd: Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor jullie geduld!
Volledig herkenbaar! Ik ben nu 5 dagen onbereikbaar met precies dezelfde situatie. Helpdesk meldt dat het probleem bekend is maar dat ze helaas afhankelijk zijn van kpn en dat ik geduld moet hebben. Vooral vervelend omdat ik pas vandaag via een bekende achter dit probleem ben gekomen. Had graag bericht van Simyo hierover gehad.
Ook volledig herkenbaar betreft het nummer van mijn vrouw is al 7 dgn niet bereikbaar.het tijdelijk nummer wat erbij zit is ook al afgesloten om administratieve reden.krijg alleen maar te horen ligt aan kpn voorgesteld om het tijdelijk nummer weer te activeren maar dat kan weer ook niet erg jammer dat we zijn overgestapt.
De telefoniste noemde het tussen neus en lippen door en later las ik ook hier op het forum dat je de eventuele 2e sim uit je toestel moet halen (mijn werk nummer met plastic sim).
Dus gedaan, sim eruit opnieuw opstarten en nogmaals de Simyo app installeren aanmelden en eSIM downloaden.
Ging meteen goed en sim was geactiveerd.
Daarna 2e sim terugplaatsen en telefoon weer aanzetten.
Mijn vrouw is inmiddels 10 dgn niet bereikbaar zou is eens fijn zijn dat symio hun afwachtende huiding eens van zich afschudden en pro actief eens met probleem aan de slag gaan.
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt! Ik heb even meegekeken en de technische afdeling is dit met spoed aan het oplossen alleen is dat nog niet zo gemakkelijk helaas. We snappen uiteraard de frustratie en wordt er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk voor jou vrouw op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Hopelijk kan ze snel gebruik maken van haar aansluiting!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.