Mijn LG D320 Optimus L70 loopt voortdurend vast.
Bij het kiezen van een contact opent het contact en kan ik niets meer doen.
Moet uitzetten, accu eruit en opstarten dan werkt hij weer.volgende contact zelfde probleem.
fabrieksinstellingen teruggezet zelfde probleem.
IK zit nog binnen de garantie wat nu????
Beantwoord
Mijn LG 70 loopt regelmatig vast. Waar komt dit door?
Beste antwoord door Tiury
Hoi henk foeken, welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je telefoon vaak vastloopt, dat kan niet helemaal de bedoeling zijn! De meeste smartphones lopen vast als er teveel geheugen in gebruik is. Telefoons lijken dan zo ongeveer te bevriezen, tot je de telefoon weer opnieuw opstart. Heb je niet teveel apps op je telefoon gezet? Is dat een mogelijkheid?
Groetjes, Tiury
De L70 hebben we wel verkocht, dus vandaar dat ik er toch maar op in gaan, Raytje 😉!
Bekijk originele reactieWat jammer dat je telefoon vaak vastloopt, dat kan niet helemaal de bedoeling zijn! De meeste smartphones lopen vast als er teveel geheugen in gebruik is. Telefoons lijken dan zo ongeveer te bevriezen, tot je de telefoon weer opnieuw opstart. Heb je niet teveel apps op je telefoon gezet? Is dat een mogelijkheid?
Groetjes, Tiury
De L70 hebben we wel verkocht, dus vandaar dat ik er toch maar op in gaan, Raytje 😉!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.