.

Nieuwe upgrade (IOS 9.0.2) voor je iPhone is beschikbaar!

  • 1 October 2015
  • 7 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 4
Badge +8
  • Actief Simyaan
  • 207 reacties
Beste forumgenoten (met een iPhone),

Vanaf vandaag (1 oktober 2015) kun je voor je iPhone (vanaf iPhone 4S) een nieuwe upgrade uitvoeren, naar versie 9.0.2
Deze upgrade verhelpt nog meer problemen met je iPhone, en is dus een mooi vervolg op versie 9.0.1

Los dat hij nog meer problemen verhelpt, wordt je iPhone nog stabieler en presteert hij beter.
Voor diegene die na de upgrade van IOS 9.0 problemen hadden, is deze nieuwe upgrade (hopelijk) de oplossing.

Je kunt deze upgrade via de gebruikelijke wijze (via iTunes of direct op je iPhone via WiFi) uitvoeren.

Binnenkort komt versie IOS 9.1 uit, al staat daarvan de datum nog niet vast.
Hoop hiermee veel iPhone bezitters van dienst te zijn geweest!

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Oh, even een huishoudelijke mededeling vanuit Simyo: Let op je dataverbruik met het updaten!

Hopelijk staan hier weer een aantal bugfixes in 🙂 We zien toch best wat vragen voorbij komen van klanten die hadden geüpdatet naar iOS 9.
Reputatie 1
Badge +2
Let ook op de nieuwe functie: Wi-Fi-assistentie, mooie uitvinding maar wanneer je dus een slechte wifi verbinding hebt schakelt je IPhone vanzelf over op 3/4G. Dit kan dus achteraf voor vervelende verrassingen zorgen. Ik heb hem uit voorzorg uitgeschakeld.

Instellingen/mobiel netwerk/Wi-Fi-assistentie (helemaal onderaan)
Reputatie 7
Badge +9
Maar wel handig voor mensen die een onbeperkte databundel hebben ("all you can eat" zoals dat hier vaak genoemd wordt)...
Reputatie 5
Badge +11
*downloading*
@MichD: ik heb het topic even verplaatst naar Telecom weetjes en nieuwtjes.
Reputatie 5
Badge +10
Oh, even een huishoudelijke mededeling vanuit Simyo: Let op je dataverbruik met het updaten!

Hopelijk staan hier weer een aantal bugfixes in 🙂 We zien toch best wat vragen voorbij komen van klanten die hadden geüpdatet naar iOS 9.


Hou jij je sinds kort bezig met de was, vloer en uiterlijk Tiury?
Je rekening kan idd hoger komen omdat hij sneller overschakelt.
Misschien moeten ze eens een melding gaan geven vanuit IOS als hij overschakelt.
Tiury is van alle markten thuis :D

Maar makers zullen geen melding maken hoor. Die bedenken die optie zodat de consument verbonden kan blijven. Dat niet iedereen daar baat bij heeft is hun pakkie aan niet vinden zij.
Reputatie 7
Badge +10
Oh, even een huishoudelijke mededeling vanuit Simyo: Let op je dataverbruik met het updaten!

Hopelijk staan hier weer een aantal bugfixes in 🙂 We zien toch best wat vragen voorbij komen van klanten die hadden geüpdatet naar iOS 9.


Hou jij je sinds kort bezig met de was, vloer en uiterlijk Tiury?
Je rekening kan idd hoger komen omdat hij sneller overschakelt.
Misschien moeten ze eens een melding gaan geven vanuit IOS als hij overschakelt.


Oeh, dan kan Tiury mooi mijn was doen ;)

Tiury is van alle markten thuis :D

Maar makers zullen geen melding maken hoor. Die bedenken die optie zodat de consument verbonden kan blijven. Dat niet iedereen daar baat bij heeft is hun pakkie aan niet vinden zij.


Dat denk ik ook Raytje! Ik ben persoonlijk erg blij met de optie. Ik maak sowieso al weinig gebruik van wifi. Simpelweg omdat 4G in de meeste gevallen sneller is ;)

Groetjes,
Angela

Reageer