Geachte medewerkers van Simyo,
Onlangs (een paar dagen) een nieuwe abbo afgesloten hier. e-SIM activatie via de app gelukt op mijn iphone 13, maar helaas kreeg ik geen verbinding met het internet (internet staat aan onder my acc.). Reboot heeft niet geholpen. Vervolgens de e-SIM config handmatig weggehaald. Nou wil ik de SImyo app gebruiken voor een fresh install maar die vraagt mij om een SMS code. Ik kan die code niet checken omdat ik geen verbinding heb met het netwerk (ook lekker handig).
Oke... Ik bestel wel een nano sim kaart. Ook dit wil niet lukken, de website geeft aan dat er al een kaart onderweg is?
Fast forward… een paar dagen later.. niets aangekomen.
Ik vind dit teveel gedoe, zouden jullie mij aub een nano sim willen opsturen? Plug and play werkt altijd en zonder problemen.
Alvast bedankt.
Gr,
Niko
PS.
Ik kan jullie ook heel moeilijk bereiken, ik kan op dit moment niet bellen omdat ik ziek ben en geen stem heb. Er is ook geen mogelijkheid om met een medewerker te chatten via de site.