.

Vraag

Zouden jullie mij een NANO SIM willen opsturen zodat ik gebruik kan maken van jullie service?

  • 18 May 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Geachte medewerkers van Simyo,

 

Onlangs (een paar dagen) een nieuwe abbo afgesloten hier. e-SIM activatie via de app gelukt op mijn iphone 13, maar helaas kreeg ik geen verbinding met het internet (internet staat aan onder my acc.). Reboot heeft niet geholpen. Vervolgens de e-SIM config handmatig weggehaald. Nou wil ik de SImyo app gebruiken voor een fresh install maar die vraagt mij om een SMS code. Ik kan die code niet checken omdat ik geen verbinding heb met het netwerk (ook lekker handig).

Oke... Ik bestel wel een nano sim kaart. Ook dit wil niet lukken, de website geeft aan dat er al een kaart onderweg is?

Fast forward… een paar dagen later.. niets aangekomen. 

 

Ik vind dit teveel gedoe, zouden jullie mij aub een nano sim willen opsturen? Plug and play werkt altijd en zonder problemen.

 

 

 

Alvast bedankt.

 

Gr,

 

Niko

 

PS.

Ik kan jullie ook heel moeilijk bereiken, ik kan op dit moment niet bellen omdat ik ziek ben en geen stem heb. Er is ook geen mogelijkheid om met een medewerker te chatten via de site.


3 reacties

Hoi @niko123456789 

Een moderator kan je die code ook toesturen. Één van hun zal hier in de loop van donderdagochtend reageren met de vraag een privé bericht te sturen om zo je gegevens te controleren. 

Kunnen tevens voor je kijken waarom je internet het niet deed / doet.

Hoi @Ray 

 

Top, dankjewel

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @niko123456789,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het maar niet wil lukken met het installeren van de eSIM. Het is inderdaad erg vreemd dat er geen vervangende simkaart naar je is opgestuurd. Dit zou een automatische melding kunnen zijn op Mijn Simyo. Bij de aanvraag van een vervangende simkaart ontvang je namelijk altijd een bevestiging per mail. Om je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden heb ik nog even enkele gegevens van je nodig. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw volledige naam, adres en e-mailadres? Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Rutger

Reageer