.

Beantwoord

Zijn mijn bundels actief?

  • 3 February 2016
  • 13 reacties
  • 160 Bekeken

Ik betaal sinds 1 feb voor een abonnement met belminuten en Internetbunde.l Het verzoek is aan Simyo te zorgen dat het ook werkt!
Ik betaal en krijg niet geleverd.
En vervolgens laten ze je zelf uitzoeken waarom;
slecht geregeld Simyo!!!
Graag gewoon service bieden en leveren wat overeen gekomen en betaald wordt,
Mvrgr. Marja Roeleveld
icon

Beste antwoord door Sean 5 February 2016, 15:27

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
"Niet geleverd" is een beetje vaag. Wat is het probleem precies? Kan je niet bellen en ook niet internetten?
Reputatie 2
Badge +5
Beste Marja Roeleveld,

Welkom op het forum van Simyo.

Om het overzicht te bewaren heb ik je vraag verplaatst naar het subforum 'Simkaart'.

Ik wil je graag helpen zodat je gebruik kan maken van je aansluiting. In het systeem zie ik niet waarom je niet zou kunnen bellen of internetten. Je simkaart is actief. Wat precies werkt er niet?

@Scotsman, bedankt voor je hulp :D

Groetjes, Angelica
Wie zijn dit? Is er geen afdeling service? Bel me aub gewoon even en HELPPPPP
Gekmakend is dit. Topics. Wildvreemden die hun hoedanigheid niet bekend maken. Een jungle van wachtwoorden en gedoe. Ik wil gewoon even dat ik 3g krijg en mijnsimyo weer hersteld wordt. Graag.
Wel bellen geen internet, geen mijnsimyo.
Geen idee hoe verder
Beste Marja,

Op dit forum kan iedereen reageren. Moderators zijn medewerkers van Simyo en te herkennen aan het woord Moderator en de oranje s in hun foto. Zo ook Angelica die in het systeem van Simyo zag dat alles zou moeten werken en dus vraagt wat er precies niet werkt. Als u liever persoonlijk te woord staat dan kunt u het beste bellen met 1200, dat is gratis vanaf u mobiel.

Ik zag dat u geen internet heeft. Omdat ik niet weet wat voor telefoon u heeft kan ik niet een gericht antwoord geven omdat elke telefoon zijn eigen instellingen heeft.

Voor uw Mijn Simyo dient u in te loggen met uw 06 nummer en uw wacht woord die u heeft aangemaakt.

Ik hoop dat u nu wat meer duidelijkheid heeft 🙂
Dank je Raytje, dat jij als klant mijn sores aantrekt is hartverwarmend. Ik ga morgen bellen naar dat nummer. Fijn.
Voel me erg onhandig als 50+..
Graag gedaan 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marja Roeleveld,

Wat vervelend dat het niet lukt om gebruik te maken van internet. Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice, hopelijk kan ik je dit telefoontje besparen.

Ik heb zojuist je internetinstellingen gereset. Zou jij misschien je telefoon 10 minuten uit kunnen zetten en daarna willen kijken of het probleem is opgelost? Ik hoor graag de uitkomst van je!

Groetjes,
Sean

@ Raytje bedankt voor je hulp, het wordt erg gewaardeerd 😉
Well Sean,
Mijn simyo doet nog steeds niets.
3g ga ik morgen even proberen.
Mvrgr. Marja
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marja,

Laat je ons nog even weten of het internet en daarmee dus de verbinding op 3G werkt? Mocht dit niet zo zijn gaan we uiteraard opzoek naar de oplossing. Kun je uitleggen wat er precies niet werkt aan Mijn Simyo?

Ik zie dat je op 1 februari een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd en je belbundel hebt verhoogd. Dit is via Mijn Simyo gebeurd. Houd je ons even op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Er is niets gebeurt waarom het het nu wel zou doen Angela, word hier doodmoe van. Geen support, behalve dat IK uitleg moet geven, maar ik heb geen idee! Ik heb nml niets gedaan dat deze problemen veroorzaakt zou kunnen hebben. Kom zo niet verder. Ik wil geen dagelijkse correspondentie met wisselende contacten in een Topic; ik wil gewoon bellen en mijn internet gebruiken en een werkende simyo (voor de 4e keer! Zucht)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marja,

Dat je baalt van de situatie kan ik begrijpen.

Wij doen ons uiterste best om je te helpen en dat kan niet zonder de volledige informatie. Ik kan op een afstand natuurlijk niet zien wat er in jouw scherm gebeurt. Als jij liever geen conversatie voert via ons Forum in dit topic, kun je ook altijd bellen met onze klantenservice of een e-mail sturen.

Je hebt in jouw vorige bericht aangegeven dat je 3G zou proberen na de reset die Sean heeft uitgevoerd. Om deze reden heb ik je gevraagd of het internet op dit moment wel werkt. Dit is mij nu niet duidelijk. Zoals ik heb vermeld, kan ik niet meekijken vanaf een afstand en ben ik dus afhankelijk van de informatie die jij hier geeft. In eerdere berichten heb je aangegeven dat het bellen werkt. Hierdoor zijn wij daar verder niet op ingegaan.

In je laatste bericht geef je aan dat je een werkende Simyo wilt. Dit is nogal een breed begrip. Ik doe de aanname dat je een werkend Mijn Simyo Account wilt. Dit is precies waarom ik vroeg wat er precies niet werkt aan dit account. In het systeem kan ik terugvinden dat jij al eens eerder ingelogd bent geweest.

Ik help je heel graag verder Marja, maar dan heb ik toch echt alle informatie van jou nodig en zo volledig mogelijk. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Angela

Reageer