.

Beantwoord

Wel betaalt maar nog geen SIMkaart ontvangen

  • 11 August 2015
  • 7 reacties
  • 338 Bekeken

Badge
Vorige week overgestapt naar Simyo Prepaid, betaalt en inmiddels is oude nr overgezet naar nieuw prepaid, maar tot heden nog geen SIM-kaart ontvangen. Hierdoor kan ik reeds enkele dagen niet bellen...
icon

Beste antwoord door Angela 12 August 2015, 14:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sacha_DNA,

Allereerst van harte welkom op het Simyo Forum!

Natuurlijk wil ik je ook welkom heten bij Simyo als klant 🙂 Leuk dat je voor ons hebt gekozen. Het is dan ook de bedoeling dat je lekker aan de slag kunt gaan met je nieuwe aansluiting. Een simkaart is hier dan wel voor nodig. Ik heb het voor je nagekeken en de simkaart is netjes verzonden op 31 juli. Zou je via Mijn Simyo kunnen controleren of jouw adres goed staat? Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je dit aanpassen en een vervangende simkaart bestellen. Deze zal dan met 3 werkdagen afgeleverd worden. Gaat dit lukken? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Heb t adres even nagekeken en staat korrect in jullie systeem. Echter tot heden nog geen SIM-kaart ontvangen....
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Sacha_DNA,

Bedankt voor het nakijken.

De simkaart is een dag na het plaatsen van je bestelling verstuurd. Vreemd dus dat het niet bij je aangekomen is. Waar het mis is gegaan is even onduidelijk.
Ik vind het vervelend dat je hierdoor zonder nummer zit. Bij wijze van uitzondering ga ik nu vervangende simkaart voor je aanvragen. Deze heb je binnen drie dagen in huis.

Na ontvangst kan je de simkaart activeren via Mijn Simyo. Heb je de inloggegevens eind juli wel ontvangen?
Badge
Hi Ali,
bedankt voor opnieuw verzenden nieuwe SIM-kaart. Hoop dat deze nieuwe kaart naar oude tel.nr. verwijst.
Ja, inloggegevens via mail wel ontvangen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sacha_DNA,

Ik kan je geruststellen. Deze nieuwe simkaart zal naar je oude telefoonnummer verwijzen 🙂. De kaart is vanmorgen in alle vroegte met de post gegaan. Laat je het ons weten als je de kaart hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury
Badge
Hi Tiury,
nieuwe SIM-kaart is ontvangen en na activeren, werkt alles perfect.
Bedankt voor inzet, en groet,
Sacha
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, Sascha_DNA!

Reageer