.

Beantwoord

Waarom wordt mijn simkaart steeds geweigerd?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties
IK heb een nieuwe telefoon en een nieuwe Simkaart gehad van jullie , maar me simkaart weigert er word steeds gezegd herkend de simkaart niet , en als ik me pincode in toets zegt hij foute pincode terwijl ik de goede pincode in toets .
icon

Beste antwoord door pluis 25 May 2015, 11:36

Bekijk originele reactie

21 reacties

Heb je de Simkaart wel geactiveerd? Kan niet uit je vraag halen dat je die stappen wel heb gevolgd.
Badge
Ja zeker heb ik die geactiveerd, vanmorgen kreeg ik hem weer een moment aan , en dan schiet hij er weer uit en vraagt om een pincode , maar die kan ik ik blijven toetsen en het helpt niet , ik heb hem geactiveerd na de mail die ik kreeg, ik heb een kennis die bekent is met verkoop van mobiel en kaartjes en die zei er kan een foutje in het kaartje zitten vraag of je een nieuwe kan krijgen ? De eerste keer nadat me mobiel door me zoon aangezet werd deed hij het al niet na 3 x de kaart er uit gehaald te hebben sprong hij aan , maar spontaan gaat hij ook weer uit , ik heb hem in totaal 3 x aan gekregen .:? en dan zegt de foon dat de simkaart niet herkend word en moet ik steeds herstarten , maar ik krijg hem nu echt niet meer aan .:(
Probeer de simkaart eens in een ander toestel. Zo kunnen we uitsluiten of het inderdaad aan de simkaart ligt of aan je toestel.
Badge
Ja gedaan bij me zoon vanmorgen op zijn mobiel, en de simkaart deed het dus niet , vraagt precies het zelfde als op me nieuwe telefoon helaas .:(...............ik kreeg nog een helder idee , het randje weer om de kaart gedaan in me oude mobiel , en tatarata nu ging het goed , herkent , dus de telefoon moet terug naar bel simpel;)
Het kan inderdaad wel eens voorkomen dan het kaartslotje niet goed is.
Badge
Ja en ik heb er totaal geen verstand van , maar wel raar dat ik hem 3 x aan gekregen heb en hij spontaan er weer uit viel , dan denk je al snel het is het kaartje , afijn me foon is onderweg retour naar Bel Simpel en ik hoop dat ik een nieuwe krijg , ik heb er nog niks mee kunnen doen helaas , gelukkig heb ik me oude nog en dat 3 in een kaartje is super nu :8 Dank voor de reaktie !
Reputatie 5
Badge +11
Hoi pluis,

Fijn dat Raytje je in het weekend al te woord heeft kunnen staan :)
Ik heb je laatste reactie als antwoord gemarkeerd, aangezien het toestel het probleem lijkt te zijn. Laat je nog even weten of je een nieuwe krijgt en of je simkaart daar wel goed in werkt?


Raytje, dank je voor je assistentie!
Badge
Ja dat zal ik zeker doen zodra ik bericht heb van Bel simpel . dank voor de hulp !!;)
Reputatie 5
Badge +11
En heb je al iets gehoord, pluis?
Badge
Nee nog niks ik hen net een uur geleden een mail binnen dat ze de foon ontvangen hebben bij Bel Simpel en dat ik binnen 5 dagen wat hoor , dus geduld moet ik hebben .:(
Badge
Ik ben om half 6 gebeld door Bel simpel , het toestel is uitvoerig uitgetest , en er is niks mis mee , ze sturen hem terug met een Simkaartje waar hij is op uit geprobeerd, en ze zeggen om dat ik hem 3 x op me Simyo kaartje aan gekregen heb en me zoon ook een keer dat het dus waarschijnlijk toch het kaartje is met een kleine storing of beschadiging aan het Simyio kaartje ., Nu is mijn vraag of ik een nieuw kaartje kan krijgen , want op het kaartje dat ze mee sturen staat niks op , en in Juni krijg ik me nieuwe beltegoed en 1000 mb en geen idee hoe ik het met het kaartje moet doen die ik krijg ?ik hoop wat van jullie te horen ? vr Groeten
Reputatie 3
Badge +7
Hoi pluis,

Hmm dat is wel vreemd. En heel vervelend.

Ik zie dat je vanmorgen ook een collega van mij hebt gesproken.
Het lijkt er op dat de simkaart en je telefoon elkaar gewoon niet zo mogen;)

Ik heb kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze zal wel pas volgende week binnen komen.
Bij binnenkomst van de simkaart kun je de simkaart activeren via Mijn Simyo.:D
Daarna kun je aan de slag.

Kun je mij laten weten of het nu wel werkt?
Badge
Hallo dank U voor de nieuwe Sim kaart die ik ga krijgen .
Ik heb net 19,00 uur door de PTT me telefoon weer thuis gekregen , en natuurlijk heb ik me kaartje weer geprobeerd, en nee hoor hij wil niet aan .terwijl hij uitvoerig bij Bel Simpel met meerdere kaartjes uitgeprobeerd is, en het mij ook een raadsel is ?
Ik wacht rustig me nieuwe kaartje af , en dank u heel hartelijk hier voor en wens U een fijn weekend .:$

Pluis !!:)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pluis,

Van het zelfde!
Badge
Ik had nog een vraagje .....als ik van de week me vervangende kaartje voor me nieuwe telefoon binnen krijg , blijft dan de inlog code het zelfde als de oude ? misschien een domme vraag ? ( ik heb de samsung galaxy s4 mini i9190 ) en hoe moet ik het doen ?.ik durf nu me nieuwe beltegoed niet meer op de oude te zetten ? en verloopt me nieuwe beltegoed met de internet bundel niet omdat ik het nog niet kan gebruiken ?

Gr Pluis
Badge
Hoi pluis,

Hmm dat is wel vreemd. En heel vervelend.

Ik zie dat je vanmorgen ook een collega van mij hebt gesproken.
Het lijkt er op dat de simkaart en je telefoon elkaar gewoon niet zo mogen;)

Ik heb kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze zal wel pas volgende week binnen komen.
Bij binnenkomst van de simkaart kun je de simkaart activeren via Mijn Simyo.:D
Daarna kun je aan de slag.

Kun je mij laten weten of het nu wel werkt?


Ja zodra ik me kaartje binnen heb laat ik uiteraard weten of alles in orde is ......:)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi pluis,

Graag gedaan:$

Je krijgt een vervangende simkaart onder de bestaande aansluiting.
Het enige wat je even moet doen is de simkaart activeren als hij binnen is.:D
De oude wordt dan inactief.

Ik heb net 19,00 uur door de PTT me telefoon weer thuis gekregen , en natuurlijk heb ik me kaartje weer geprobeerd, en nee hoor hij wil niet aan

Dus de telefoon gaat ook niet aan met de simkaart van Belsimpel?
Badge
Hoi pluis,

Graag gedaan:$

Je krijgt een vervangende simkaart onder de bestaande aansluiting.
Het enige wat je even moet doen is de simkaart activeren als hij binnen is.:D
De oude wordt dan inactief.

Ik heb net 19,00 uur door de PTT me telefoon weer thuis gekregen , en natuurlijk heb ik me kaartje weer geprobeerd, en nee hoor hij wil niet aan

Dus de telefoon gaat ook niet aan met de simkaart van Belsimpel?



Ze hadden beloofd die mee te sturen , en niet gedaan , ik probeerde het weer met me oude kaartje ...
Badge
Net me nieuwe kaartje van Simio binnen , en zonder problemen accepteert de kaart me telefoon , het lag dus aan het vorige kaartje , Hartelijk dank ik ben blij en kan eindelijk me foon gebruiken !
Badge
Door me zoon de telefoon weer ingesteld , en alles doet het zonder problemen , Dank voor de nieuwe kaart .
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pluis,

We zijn enorm blij en opgelucht dat het probleem nu is verholpen en dat jij weer bereikbaar bent! Mocht er nog iets zijn, zien we je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer