.

Beantwoord

Waarom herkent mijn telefoon mijn nieuwe simkaart niet?

  • 16 February 2016
  • 12 reacties
  • 255 Bekeken

hallo beste,
ik heb vandaag een nieuw simkaart ontvangen.
En deze geactiveerd volgens beschrijving maar zowel mijn oude als mijn nieuwe toestel herkennen de sim niet.
ik heb meermaals de telefoon uitgezet gedurende 10 minuten maar ter vergeefs
Heeft u een oplossing mijn oude sim werkt nu ook niet meer

mvg Rick.
icon

Beste antwoord door Sean 17 February 2016, 12:15

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Catetenrick,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vreemd dat je nieuwe simkaart niet wordt herkend. Je hebt hem inderdaad op de juiste manier geactiveerd. Ik heb je simkaart zojuist gereset, zou jij nog één keer je telefoon tien minuten uit kunnen zetten en daarna willen kijken of het probleem is opgelost?

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Sean
Hallo Sean,
ik heb de telefoon uitgezet en na 10 minuten weer aan maar nog steeds niets.
Is het misschien mogelijk om mijn oude sim weer te activeren?
Dan kan ik in elk geval weer iets.

Groet Rick
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Catetenrick,

Wat jammer dat dit niet geholpen heeft!

Ik zie dat je ondertussen contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Je hebt zelf een simkaart besteld en hier ga je even op wachten. Mijn collega heeft met je afgesproken om morgen contact met je op te nemen. Hij gaat samen met jou kijken of de simkaart juist geactiveerd is en of alles werkt.

Houd je ons ook op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Bedankt voor je reactie.
Ik zit even zonder telefoon contact en vind dat erg vervelend.
Vandaar dat ik na het bekijken van het forum vanmiddag en hier nog geen reactie had
Besloten heb de klantenservice te bellen.
Ik was eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld te moeten horen dat mijn oude sim niet weer geactiveerd kon worden.
Dan Had ik gewoon weer mijn ding kunnen doen nu kan ik helemaal niets.
Ik zie op het forum dat dit probleem vaker voorkomt.

mvg Rick
Eindelijk op gelost!!!
Ik heb een nieuwe simkaart besteld en deze werkt wel.
Nu zit ik alleen nog met een sim kaart die niet werkt maar waar ik wel voor moet betalen 😞
Reputatie 7
Badge +10
Hoi catetenrick,

Wat goed om te zien! Heel fijn dat de nieuwe simkaart het probleem heeft opgelost. Maak je niet druk om de kosten. Zodra ik op kantoor ben maandag, ga ik 1 simkaart voor je vergoeden 🙂 Als ik dit in orde heb gemaakt, zal ik je een seintje geven. Deal?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi catetenrick,

Bij deze is het in orde gemaakt voor je. Ik heb 1 keer €5 van jouw factuur afgehaald. Dit kun je direct zien via Mijn Simyo.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Ik heb het gezien.
Bedankt voor je hulp ;)

Groet Rick
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rick,

Top! Graag gedaan natuurlijk, daar ben ik voor ;)

Mocht je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebben, laat je het dan weten? We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Mijn simkaart wordt niet gelezen in mijn cat telefoon en ook niet in mijn samsung s20 heb een vervangende simkaart aangevraagd hoop dat het dan over is dit is zeer vervelend

 

Reputatie 7

@F1 83 Zullen we gewoon hier verder gaan? Crossposten is en werkt uiterst verwarrend.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @F1 83,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de simkaart niet wordt herkent! Ik heb begrepen dat mijn collega @Roeqajja dit verder oppakt in het andere topic. Bedankt @RicoK voor je reactie!!

Groetjes,
Amy

Reageer