.

Beantwoord

Vervangende simkaart doet het niet, oude is geblokkeerd.

  • 18 August 2015
  • 9 reacties
  • 539 Bekeken

Hallo,
Ik heb i.v.m. met een nieuwe telefoon een Nano-sim aangevraagd. Deze is vandaag binnen gekomen. Verder alle instructies gevolgd en geactiveerd. Nu is mijn oude simkaart geblokkeerd (geeft 'Geen service' aan), kan daar ook niet meer mee bellen en internetten. Maar de vervangende simkaart doet het ook niet. Heel lang gewacht, zelfs door de simkaart eruit te halen, telefoon uit gezet en na 15/20 minuten er weer in gedaan, maar nog steeds 'Geen simkaart'.
Zou het fijn vinden als dit probleem zo snel mogelijk kan worden opgelost.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Angela 19 August 2015, 09:25

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is je nieuwe telefoon simlock vrij?
Ja,
Ook heb ik een email ontvangen met de pin en puk-code. Maar toch doet hij het niet.
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal hier ongetwijfeld morgen even naar kijken en het oplossen. Wij 'Forum experts' hebben geen toegang tot de systemen en kunnen dus niet zien wat er aan de hand is.
Toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi EvaS123,

Allereerst wil ik je van harte welkom heten op Simyo Forum.

Wat lastig dat je niet bereikbaar bent op zowel jouw oude als jouw nieuwe simkaart! Dat gaan we hopelijk zo snel mogelijk oplossen voor je 🙂 Je hebt de stappen helemaal juist doorlopen. Ik zie dat de activatie ook netjes doorgekomen is in het systeem. Om deze reden heb ik jouw simkaart een reset gegeven. Zou jij jouw toestel uit en aan willen zetten? Laat je weten of dit het probleem opgelost heeft?

@Scotsman & Franswon, bedankt voor jullie reacties 🙂 Keep up the good work!

Groetjes,
Angela
Zojuist telefoon uit en weer aangezet.
En hij geeft nog steeds 'Geen simkaart' aan..
Reputatie 7
Badge +10
Dat is vreemd Eva! Zou jij deze nieuwe simkaart eens willen testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon? Zo kunnen we zien waar het probleem precies ligt. Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Hallo, ik heb al gebeld met de klantenservice en die hebben dit ook gezegd, heb de nieuwe simkaart in mijn andere telefoon gestopt en ook die telefoon herkent de simkaart niet.
Mvg
Reputatie 6
Badge +10
Hoi EvaS123,

Goed dat je dit alsnog hebt getest. Mijn collega heeft de juiste keuze gemaakt en je gratis een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze is vanmorgen in alle vroegte op de post gegaan, dus ik verwacht dat je deze morgen ontvangt.

Zou je ons willen laten weten of deze wel naar behoren werkt?

Groetjes, Tiury

Reageer