.

Beantwoord

Van micro naar nano sim

  • 24 September 2014
  • 4 reacties
  • 726 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb een nieuwe Sony gekocht (voorbesteld) en daar moet een nano-sim in. Kan ik die vast bestellen? Hij gaat toch pas werken als hij op deze site geactiveerd wordt? Dan ligt hij maar vast klaar voor als de nieuwe telefoon geleverd wordt. Ik wil natuurlijk niet dat de huidige micro sim gelijk afgesloten wordt, maar pas als ik mijn andere telefoon binnen heb.
icon

Beste antwoord door Tiury 25 September 2014, 12:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo, hoe kun je geen beller-ID te blokkeren op iphone 4. dankjewel, Trifan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi PPP, leuk om je op het forum te zien :)

Je stelt hier gelijk een goede vraag! Wanneer je de simkaart bestelt, dan is hij uiteraard niet meteen actief. Dit gebeurt, zoals je zelf al aangeeft, pas als je de simkaart activeert 🙂 Je kunt hem dus inderdaad alvast bestellen, zodat je er meteen mee aan de slag kunt als je de nieuwe telefoon hebt ontvangen!

Kun je mij vertellen welke Sony je hebt gekocht? Dat is voor mij erg handig om te weten, want er zijn vooralsnog weinig telefoons die een Nano-simkaart gebruiken :)


Hallo, hoe kun je geen beller-ID te blokkeren op iphone 4. dankjewel, Trifan

Ik zie dat je zelf een topic bent gestart met dezelfde vraag. Om het forum overzichtelijk te houden, geef ik daar antwoord op je vraag 😉
Badge
Hallo Tiury,

Ik heb een Sony Xperia Z3 Compact besteld, daar gaat een nano-sim in.


Hoi PPP, leuk om je op het forum te zien :)

Je stelt hier gelijk een goede vraag! Wanneer je de simkaart bestelt, dan is hij uiteraard niet meteen actief. Dit gebeurt, zoals je zelf al aangeeft, pas als je de simkaart activeert 🙂 Je kunt hem dus inderdaad alvast bestellen, zodat je er meteen mee aan de slag kunt als je de nieuwe telefoon hebt ontvangen!

Kun je mij vertellen welke Sony je hebt gekocht? Dat is voor mij erg handig om te weten, want er zijn vooralsnog weinig telefoons die een Nano-simkaart gebruiken :)


Hallo, hoe kun je geen beller-ID te blokkeren op iphone 4. dankjewel, Trifan

Ik zie dat je zelf een topic bent gestart met dezelfde vraag. Om het forum overzichtelijk te houden, geef ik daar antwoord op je vraag ;)
Reputatie 2
Badge +6
Hoi PPP,

Daar gaat inderdaad een nano-simkaart in. Ik zie dat je die al hebt besteld, top! De simkaart is vandaag op de post gegaan, die kun je dus morgen in je brievenbus ontvangen :)

Laat je ons weten of je de simkaart goed hebt ontvangen?

Reageer