.

Beantwoord

Sms'jes verwijderen van simkaart lukt niet. Hoe los ik dit op?

  • 9 December 2015
  • 7 reacties
  • 1181 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Sinds kort kreeg ik de melding dat m'n simkaart vol zit met de max van 25 Sms'jes. Dus normaal zou ik dan de sms'jes verwijderen die ik niet kwijt wil, maar na de handeling van het wissen, komt de melding dat het 'wissen mislukt'is. Hoe kan ik de sms'jes nu wél verwijderen?
icon

Beste antwoord door Tiury 10 December 2015, 10:40

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Ik bedoelde dus, dat ik de sms'jes wilde verwijderen die ik wél kwijt wil.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Laura, leuk om je weer terug op het Simyo forum te zien 🙂.

Het is wel erg onhandig dat je de sms'jes niet van je simkaart kunt verwijderen. Zeker als je de handleiding van je telefoon al hebt geraadpleegd. Tijd dat wij je te hulp schieten 🙂!

Helaas moet ik hiervoor wel weten over welke telefoon het gaat. Helaas kan ik op dit moment alleen een algemene tip geven als; probeer het eens in een andere telefoon. Of heb je dat ook al getest?

Groetjes, Tiury
Badge
het was me voorheen altijd wel gelukt om ze gewoon te verwijderen, ik hield dat ook altijd bij, maar nu viel me op dat ik een foutmelding kreeg en de sms'jes gewoon blijven staan.

ik heb een gewone android Doogee DG580, die zo goed werkt als elke andere Androïd en waar ik ook zeer tevreden over ben. Daarom verbaasde me het dat er geen alternatief geboden werd naar hoe ik de sms'jes dan wel kan verwijderen.

een andere telefoon heb ik niet ,maar als dat de enige optie is, kan ik het wel een familielid/kennis vragen om dat even te proberen met hun telefoon. Ik hoopte gewoon dat er een andere manier is...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Laura,

Je hoeft je niet te verantwoorden voor je telefoon hoor! De Doogee DG580 is vast een super toestel en de specs zijn ook nog eens prima in orde 🙂! Is de telefoon toevallig Dual-sim (dus twee plekken voor simkaarten)? Dit kom ik namelijk nogal vaak tegen op internet. In dat geval is het misschien een goed idee om je simkaart even in de andere simkaart slot te proberen om de sms'jes daar te verwijderen 🙂. Het moet namelijk gewoon kunnen via jouw telefoon.

Groetjes, Tiury
Badge
Ja het is inderdaad een dual sim, heb ik nooit bij stilgestaan omdat ik daar nooit gebruik van maakte, ik zal vanavond eens kijken of dat werkt, bedankt voor de tip
Badge
Helaas, de 2e sim ruimte is voor een mini simkaart bedoeld en mijn simkaart is een grote...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Laura,

Ach, dat is jammer! Dat was een mooie oplossing geweest.

Er zijn nog een paar dingen die we kunnen proberen. Allereerst wil ik weten of je jouw telefoon al een helemaal uit hebt gezet en hierna opnieuw hebt opgestart. Dit wil er nog wel eens voor zorgen dat sommige processen weer gaan werken. Wie weet is dit het enige wat jouw telefoon even nodig heeft.

Werkt dit niet? Dan kun je inderdaad eens proberen jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Lukt het daar wel om de sms'jes te verwijderen? Dan weten we zeker dat het in jouw telefoon zit en dat we verder moeten zoeken. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer