.

Beantwoord

Simkaart werkt niet meer in mijn oude toestel. Hoe kan dit?

  • 8 December 2015
  • 4 reacties
  • 682 Bekeken

Badge
Onlangs heb ik een nieuw toestel, namelijk de OnePlus X. Hiervoor had ik de OnePlus One waar mijn simyo simkaart in zat en het altijd heeft gedaan. Sinds ik het nieuwe toestel heb, heb ik de simkaart overgezet en die werkte gelijk zonder problemen. Na 3 weken met die telefoon gewerkt te hebben probeer ik de simkaart weer terug in mijn oude OnePlus One te doen maar deze herkend geen simkaart meer? Alleen noodoproepen geeft ie aan. Is er misschien iets van een blokkade op de simkaart gezet voor andere toestellen? Ik heb van alles geprobeerd om hem aan de praat te krijgen maar mijn OnePlus One herkend deze simkaart gewoon niet meer. Als ik hem weer in mijn nieuwe toestel stop wordt ie gelijk herkend..
icon

Beste antwoord door Angela 9 December 2015, 13:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi mikeaug,

Das echt balen, heb je toevallig in je oneplusone een andere simkaart geprobeerd of dit wel werkt?

Misschien dat het opeens de simkaart tray van je oneplusone niet meer goed iets pakt, je kan het altijd proberen :)

Als dit mogelijk is zou ik graag je bevindingen willen weten :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mikeaug,

Wat vreemd dat je ineens jouw simkaart niet meer kunt gebruiken in jouw oude telefoon :(

Omdat jouw simkaart wel werkt in de nieuwe telefoon, lijkt het erop dat er iets mis is met de oude. Zoals Simnlru aangeeft, kan de simkaartlezer in jouw telefoon niet goed meer zijn. Je komt hierachter door een andere simkaart te testen in deze telefoon. Laat je weten wat hier precies uit is gekomen?

@Simnlru, bedankt je hulp en uitleg :D

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Mikeaug,

Wat vreemd dat je ineens jouw simkaart niet meer kunt gebruiken in jouw oude telefoon :(

Omdat jouw simkaart wel werkt in de nieuwe telefoon, lijkt het erop dat er iets mis is met de oude. Zoals Simnlru aangeeft, kan de simkaartlezer in jouw telefoon niet goed meer zijn. Je komt hierachter door een andere simkaart te testen in deze telefoon. Laat je weten wat hier precies uit is gekomen?

@Simnlru, bedankt je hulp en uitleg :D

Groetjes,
Angela


Andere simkaart geprobeerd en mijn OnePlus One ziet deze ook niet, blijkbaar is de simkaart lezer op miraculeuze wijze overleden. In ieder geval bedankt voor de antwoorden, ik ga maar eens uitzoeken hoe ik mijn toestel terug naar China kan opsturen voor reparatie...
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Mikeaug,

Oeiiii, jammer dat het in dit geval niet aan de simkaart lag. Dan was het probleem veel sneller opgelost. Ik hoop dat het je lukt om de telefoon dichter bij huis te repareren.

Laat je ons even weten of het uiteindelijk gelukt is?

Groetjes,
Estelle

Reageer