.

Beantwoord

Simkaart niet ontvangen, waar is hij gebleven?

  • 24 February 2016
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Badge +1
Mijn man had een andere simkaart voor zijn iPhone nodig. Heeft bij jullie besteld en 17 februari een mail gekregen dat de kaart onderweg was.
Tot op heden ( 24 februari) niet ontvangen
icon

Beste antwoord door Tiury 25 February 2016, 11:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Martha 🙂,

Wat onhandig dat jouw man geen simkaart heeft ontvangen. Deze hoor je al binnen 3 werkdagen in huis te hebben! Zou je kunnen controleren of het adres juist is op Mijn Simyo? Dan stuur ik jullie meteen een nieuwe simkaart toe 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge +1
bedankt voor je reactie, op mijn simyo staat het goede adres.

Groet
Martha
Badge +1
Zie trouwens dat de mail naar ********** is gestuurd. Dit adres is niet correct. Mijn mailadres is ************
Beste Martha.

Wees voorzichtiger met je privégegevens. Dit is een openbaar forum, voorkom misbruik!
Een moderator zou daar om vragen via een privébericht !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martha,

Friesian waarschuwt je hier geheel terecht voor het plaatsen van je persoonlijke gegevens. Iedereen kan dit inzien zodra jij dit plaatst. Om deze reden heb ik alle privacy gevoelige informatie verwijderd uit je berichten.

Omdat je aangeeft dat het adres helemaal goed in het systeem staat, heb ik een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze zal na het weekend geleverd worden. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Je geeft aan dat het mailadres niet juist staat. Deze kun jij zelf wijzigen via Mijn Simyo. Gaat dat lukken?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Dank je wel voor het sturen van een nieuwe kaart. Op mijn simyo staat het correcte mailadres en op mijn simyo van mijn man ook. Snap daarom niet waarom de mails nog steeds naar ons oude mailadres gestuurd worden.
Reputatie 7
Badge +10
Dat is wel erg vreemd Martha!

Wil je mij via een privébericht het oude en het nieuwe mailadres willen sturen? Dan kijk ik het eens na in het systeem. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en daarna op de knop 'privébericht'. Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela

Reageer