.

Beantwoord

sim kaart registreer niet. Wat nu?

  • 20 August 2015
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Telefoon ligt eruit bij uit en daarna aanzetten zegt hij dat ie de simkaartnr.8931440301733851131 niet kan registreren is er sprake van storing?
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 11:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoe bedoel je telefoon ligt eruit? En dat nummer is wel erg lang. Simkaartnummers van Simyo hebben maar 8 cijfers.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ietje55,

Wat vervelend dat je problemen hebt met je simkaart! Dat is niet handig en natuurlijk niet de bedoeling. Zoals Raytje aangeeft, hebben Simyo Simkaarten maar 8 cijfers. De melding is dus erg vreemd. Zou je de simkaart eens willen testen in een andere telefoon? Ik ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen.

Voor de zekerheid heb ik even in het systeem gekeken. Er staan geen vreemde blokkades op jouw simkaart en je zou er dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Angela
Beste angela bleek na 3wk te laat alsnog nr.behoud is uitgevoerd door andere provider vandaar dat de simkaart het niet meer doet hadden wel even een mailtje mogen sturen het lag dus niet aan simyo.
Kun jij misschien mijn vraag wissen op het forum
Reputatie 6
Badge +10
Hoi letje55,

Gelukkig is je nummerbehoud nu toch uitgevoerd! Het heeft even geduurd voor je. We verwijderen nooit topics van het forum. Andere klanten met hetzelfde probleem kunnen hierdoor juist hun antwoord makkelijker vinden. Begrijp je die reden?

Groetjes, Tiury

Reageer