.

Beantwoord

Optie (Nano) sim aanvragen is niet beschikbaar. Hoe komt dat?

  • 1 October 2015
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe simkaart (nano) aanvragen omdat ik volgende week een nieuwe telefoon krijg waar alleen een nano sim in kan. Als ik naar mijn Simyo ga > instellingen > simkaart, staat daar onder het kopje "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" echter niet de mogelijkheid om een vervangende simkaart aan te vragen, maar alleen om een simkaart te activeren. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Ray 1 October 2015, 10:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dat zou betekenen dat je reeds eerder een vervangende kaart heb aangevraagd maar deze nooit hebt geactiveerd. Maar of dat klopt weet alleen jij of het betreft een fout.
Badge
Dat zou best eens kunnen, maar betekent dat, dat ik geen nieuwe simkaart kan bestellen als ik die niet-geactiveerde simkaart kwijt ben?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dylan97, welkom op het Simyo forum 🙂.

Er stond, zoals Raytje aangeeft, inderdaad nog een verzonden simkaart op je te wachten om geactiveerd te worden. Het is dan voor jou onmogelijk om weer een nieuwe aan te vragen. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Binnen 3 werkdagen valt deze nieuwe simkaart op de mat. Laat je ons weten als je 'm hebt gekregen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje!
Badge
Ik heb de simkaart ontvangen en geactiveerd. Bedankt!
Bedankt voor je feedback ook namen het Moderator Team 😃
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je feedback ook namen het Moderator Team :D

Wat Raytje zegt 😉 Bedankt voor het doorgeven!

Groetjes,
Angela

Reageer