.

Beantwoord

Nieuwe simkaart nog niet ontvangen, hoe kan dat?

  • 19 October 2015
  • 11 reacties
  • 142 Bekeken

7/10 heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, maar helaas nog niks mogen ontvangen. Vorige week ook al een mail gestuurd, maar ook geen antwoord op gekregen. Ik hoop dat ik zo wel iets te horen krijg.
icon

Beste antwoord door Naomi 20 October 2015, 16:49

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Vosro, welkom op het Simyo forum!

Je nummer is helaas op 30 september overgezet naar een andere provider. Om deze reden is de simkaart die je 7 oktober hebt aangevraagd niet verzonden.
Ik begrijp dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Deze zie ik niet terug. Heb je van ons wel een e-mail ontvangen met een (ticket)nummer? Op die manier ben je er altijd zeker van dat we je e-mail hebben binnengekregen.

Heb je nog vragen?
Hoi Naomi, ik ben helemaal niet overgestapt naar een andere provider dus ik ontvang graag zsm mijn nieuwe simkaart zodat ik die weer kan gaan gebruiken!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Vosro,

Op 30 september is je nummer overgezet naar Tele2. Heb je van Tele2 hierover geen bericht gekregen?
Nee want ik ben niet overgestapt...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vosro,

Wat een lastige situatie.

Ik heb ons systeem er even op nagekeken en ik zie dat er mailcontact is geweest. Op 2 oktober was het nog mogelijk om bij Tele2 een verzoek in te dienen om het nummer terug te halen naar ons. Daarvoor hebben wij het simkaartnummer gevraagd van de nieuwe provider. Hier hebben wij helaas nooit meer een reactie op ontvangen.

Het abonnement bij Simyo is opgezegd en het nummer is echt overgezet naar een nieuw abonnement bij Tele2 op 30 september. We kunnen dit niet meer terughalen. Sorry.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Ja want ik ben nooit overgestapt en snap ook niet hoe dit zomaar kan! Iemand anders gebruikt dus nu mijn nummer. Controleren jullie nooit adhv ID, handtekening oid of diegene die het aangevraagd heeft ook de rechtmatige eigenaar is?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vosro,

Zoals ik heb aangegeven, kan ik in het systeem terugvinden dat je al eerder contact hebt gehad met ons. Hier zie ik staan dat dit gaat om een telefoonnummer die gebruikt werd door een werkgever van jou. Je hebt aan ons aangegeven dat je niet zo blij bent dat dit nummer naar Tele2 zou gaan.

Deze werknemer heeft nummerbehoud aangevraagd voor dit nummer. We hebben jou via een e-mail aangegeven dat je bij deze persoon het simkaartnummer van zijn nieuwe abonnement moest vragen. Op deze manier konden wij het nummer nog terughalen. Hier hebben wij nooit meer een reactie op gekregen. Helaas kan ik hierin niets meer doen voor je. Sorry.

Groetjes,
Angela
Hij wegert het simkaart nummer te geven, maar hoe kan het überhaupt dat iemand zonder controle van de naam, rekening oid zomaar een nummer kan laten overzetten? Hoezo controleren jullie dit niet??? En als hij dat kan, kunnen wij dat dan ook niet?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Vosro,

We begrijpen je frustratie best wel goed, maar dit is toch echt iets wat je moet uitvechten met je werkgever. En ja, je kunt overstappen met behulp van het 06-nummer, en het Simkaartnummer. Overigens is dit (omdat het nummer naar een nieuwe provider is gegaan) een taak voor je nieuwe provider om te controleren, niet dat van ons.

Het nummer zou nu wel een jaarcontract hebben bij de nieuwe provider, dus het nummer weer overnemen gaat niet zomaar.

Groetjes, Tiury
Wij zijn juist de werkgever en wij vinden dit een hele rare en slechte zaak...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Vosro,

Excuses, door het bericht van mijn collega hierboven was ik in verwarring. Ondanks dat, is mijn reactie hetzelfde. Dit moet je echt oplossen met je werknemer en de werknemer met jou.

Groetjes, Tiury

Reageer