.

Beantwoord

Nieuwe simkaart, is bestelling aangekomen?

  • 15 August 2015
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd ivm nieuwe telefoon. Ik heb bij instellingen op bestel vervangende simkaart geklikt. Echter geen bevestiging oid gehad. Is de bestelling goed aangekomen?
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 13:22

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi DJvW,

Allereerst van harte welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even komt controleren. Ik zie dat er op 15 augustus een bestelling binnen is gekomen. Vanochtend is deze bestelling verzonden. Dit gaat dus helemaal goed. Houd je mij op de hoogte van de levering?

Groetjes,
Angela
Ik heb zojuist een vervangende simkaart aangevraagd. Na het klikken op de button bestellen kon ik niet vaststellen of er daadwerkelijk iets gebeurd was.
Kan ik mijn bestellingen ergens controleren?
Dank en groet, Ron
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ron van Bedaf,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent jouw bestelling van een vervangende simkaart.

Helaas is er bij ons geen bestelling binnengekomen. Zou je het nog een keer willen proberen?

Mocht dit niet lukken, dan zal ik een nieuwe simkaart voor je aanvragen.

Groetjes,
Sean
dag Sean, Dankjelwel voor je reactie. Dat is nu toch vreemd. In mijn verbruiksstatus staat op 31 mei om 14.12 een entry "Simcard Free" -€5.00.
Dit komt niet overeen met uw antwoord. Komt de simcard nu wel of niet?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ron van Bedaf,

Wat raar zeg!

Ik zie nog steeds niet dat er een simkaart is verstuurd. Ik zal zelf een simkaart jouw kant op sturen. Dan komt er in ieder geval één simkaart jouw richting op :D

Ik hoop dat je 'm voor het weekend nog binnen hebt!

Groetjes,
Caspar
Simkaart ***491 is vandaag ontvangen en reeds geactiveerd.
Dank voor de bemoeienis.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ron van Bedaf,

Wat fijn dat de simkaart nog voor het weekend is geleverd.

Bedankt voor je bericht en als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Sean

Reageer