.

Beantwoord

Niet bellen met simkaart. Hoe los ik dit op?

  • 21 April 2016
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Goedenavond, het lukt mij niet om te bellen en/of gebeld worden. Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Tiury 22 April 2016, 12:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi john lems,

Kan je wat meer informatie geven?

Zoals wat gebeurt er als je belt, heb je überhaupt bereik? (signaal), wat voor telefoon heb je? En Kan je smsen?

Mvg,

Simnlru
Goedemorgen, ik heb een Iphone 4 en geen signaal.
Ik kan niet bellen en/of gebeld worden en ook niet sms-en.
Reputatie 1
Badge +5
Heb je dit eerst wel gehad of heb je pas een nieuwe simkaart gekregen?

Mvg,

Simnlru
De simkaart heb ik al langere tijd en in het begin wel kunnen bellen ed.
Ik heb de tel aan mijn zoon gegeven en kwam er nu achter dat het niet meer werkt.
Reputatie 1
Badge +5
Staat de telefoon toevalig in vliegtuigmodus? Dit zou perongeluk aangeklikt zijn.

Of kijk eens in je netwerk instellingen en probeer het netwerk op opnieuw in te stellen, dus zoeken naar het netwerk probeer dat eens :)

Laat me weten of dit lukt!

Mvg,

Simnlru
Reputatie 6
Badge +10
Hoi John Lems,

Wat jammer dat de telefoon plotseling niet meer belt! Ondanks dat de simkaart goed staat aangemeld bij het netwerk, heb ik 'm zojuist gereset. Alle netwerkverbindingen worden dan vernieuwd, dus sluiten we dit in elk geval uit dat het aan de simkaart ligt 🙂.

Ik wil je nu wel vragen om de telefoon voor 15 minuten uit te zetten en de simkaart uit de telefoon te halen. Na die 15 minuten zet je de telefoon met simkaart weer aan en check je het onderstaande 🙂.

Staat de telefoon toevalig in vliegtuigmodus? Dit zou perongeluk aangeklikt zijn.

Of kijk eens in je netwerk instellingen en probeer het netwerk op opnieuw in te stellen, dus zoeken naar het netwerk probeer dat eens :)

Laat me weten of dit lukt!

Mvg,

Simnlru


Laat je ons weten of dit heeft geholpen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je uitgebreide hulp simnlru! 🙂

Reageer