.

Beantwoord

nano simkaart activeren + pincode?

  • 26 October 2012
  • 61 reacties
  • 2923 Bekeken


Toon eerste bericht

61 reacties

Hallo,

Ik zou ook graag mijn nieuwe Iphone 5 willen gebruiken.
Gisterochtend de nanosim geactiveerd maar tot op heden geen reactie.

Kun je voor mij ook even op het knopje drukken, please ;-)

mvg,
Mex
Beste Simyo,

Ik heb op 06-11-2012 rond 10:00 mijn nano sim laten activeren. Hij is vandaag nog steeds niet geactiveerd. Kan dit probleem zo spoedig mogelijk worden verholpen? Ik heb mijn smarhtphone nodig voor gebruik.

Met vriendelijke groet,

Buisman
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mex en Buisman,

Jullie nano simkaarten zijn gisteren geactiveerd. Houd er rekening mee dat de activatie 1 werkdag, na doorgeven gegevens, kan duren.

Groetjes,

Alex
willen jullie aub mijn nano simcard ook activeren, ik wil graag mijn iphone gebruiken
ik heb het gisteren avond via internet gedaan maar ik heb nog sms ontvangen
mijn nummer is 06*
Ook ik zou graag willen dat mijn nano sim geactiveerd wordt.
Heb ook op Twitter al een PB gestuurd.
Het zou fijn zijn als dit vandaag gebeurd omdat ik problemen heb met mijn oude toestel en dus zo snel mogelijk aan de slag wil met de nieuwe.
Ik heb vanochtend vroeg de activatie aangevraagd via de link.
Alvast bedankt!
Badge
Hallo,

Ik heb net een nieuwe nanosim ontvangen, maar de pin/pukcode is in mijnsimyo nog niet aangepast.
Wanneer kan ik dat verwachten?
Ik neem aan dat ook als de sim nog niet geactiveerd is (zojuist aangevraagd op site, dus waarschijnlijk maandag geactiveerd) ik de sim in mijn telefoon kan stoppen en deze configureren.

Alvast dank.

Mvrgr,

Bertram
Best Simyo medewerker,

Ik heb inmiddels een nieuwe iphone 5 en van jullie een nieuwe nanosim gekregen. Ik heb met een medewerker van jullie afgesproken dat deze nanosim vrijdagavond geactiveerd zou worden aangezien ik in het buitenland woon en het simnummer niet eerder kon invoeren via internet.

Het is inmiddels Zaterdag en nog steeds niet geactiveerd! Ik wil graag mijn tel gebruiken, waar kan ik overigens mijn nieuwe pincode vinden?? Zit er ook niet bij...

Graag een reactie,

Aart Visser
Reputatie 5
Badge +10
Hoi turan, Fee, Bworrie en Aart Visser,

Jullie simkaarten zijn geactiveerd. Zodra je de activatie link hebt gebruikt, wordt de simkaart de volgende werkdag vanzelf geactiveerd.

Voor alle andere gebruikers. Nano simkaarten worden niet n.a.v. een forum bericht geactiveerd.

Groetjes,

Alex
Beste,

Ik heb gisteren mijn aanvraag gedaan voor activatie voor mijn nano sim.
Dus was deze volgens mij nog niet geactiveerd want heb geen sms gehad, maar mijn gewone. sim doet het al niet meer.
Mijn nano sim erin gedaan en nieuwe code ingevoerd en geeft aan dat het onjuist is.
Dit nu al 2 keer gedaan maar doet niks!
Durf niet nog een keer te doen heb nog maar 1 poging over.
Ik vind dit erg vervelend want ik ben nu dus niet bereikbaar!
Ik vind dit echt niet netjes en al helemaal niet fijn.

Graag oplossen en reactie!

Mvg,

Eliza
Wacht nog steeds!!! Heb al drie keer gebeld hang dan 25 min aan de lijn en krijg niemand te pakken
Badge +6
Wacht nog steeds!!! Heb al drie keer gebeld hang dan 25 min aan de lijn en krijg niemand te pakken

Hoi Eliza,

De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.

Reageer