Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactienano simkaart activeren + pincode?
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen en wil die graag (het liefst nog voor het weekend) gaan gebruiken. Ik heb vanochtend mijn nanosimkaart geactiveerd, maar ik heb daar nog niks over gehoord. Wanneer wordt deze geactiveerd? En waar kan ik de pincode van mijn nanosimkaart vinden, want de pincode die bij Mijn Simyo staat werkt (nog?) niet.
Bladzijde 2 / 3
Hoi Mex en Buisman,
Jullie nano simkaarten zijn gisteren geactiveerd. Houd er rekening mee dat de activatie 1 werkdag, na doorgeven gegevens, kan duren.
Groetjes,
Alex
Jullie nano simkaarten zijn gisteren geactiveerd. Houd er rekening mee dat de activatie 1 werkdag, na doorgeven gegevens, kan duren.
Groetjes,
Alex
willen jullie aub mijn nano simcard ook activeren, ik wil graag mijn iphone gebruiken
ik heb het gisteren avond via internet gedaan maar ik heb nog sms ontvangen
mijn nummer is 06*
ik heb het gisteren avond via internet gedaan maar ik heb nog sms ontvangen
mijn nummer is 06*
Ook ik zou graag willen dat mijn nano sim geactiveerd wordt.
Heb ook op Twitter al een PB gestuurd.
Het zou fijn zijn als dit vandaag gebeurd omdat ik problemen heb met mijn oude toestel en dus zo snel mogelijk aan de slag wil met de nieuwe.
Ik heb vanochtend vroeg de activatie aangevraagd via de link.
Alvast bedankt!
Heb ook op Twitter al een PB gestuurd.
Het zou fijn zijn als dit vandaag gebeurd omdat ik problemen heb met mijn oude toestel en dus zo snel mogelijk aan de slag wil met de nieuwe.
Ik heb vanochtend vroeg de activatie aangevraagd via de link.
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik heb net een nieuwe nanosim ontvangen, maar de pin/pukcode is in mijnsimyo nog niet aangepast.
Wanneer kan ik dat verwachten?
Ik neem aan dat ook als de sim nog niet geactiveerd is (zojuist aangevraagd op site, dus waarschijnlijk maandag geactiveerd) ik de sim in mijn telefoon kan stoppen en deze configureren.
Alvast dank.
Mvrgr,
Bertram
Ik heb net een nieuwe nanosim ontvangen, maar de pin/pukcode is in mijnsimyo nog niet aangepast.
Wanneer kan ik dat verwachten?
Ik neem aan dat ook als de sim nog niet geactiveerd is (zojuist aangevraagd op site, dus waarschijnlijk maandag geactiveerd) ik de sim in mijn telefoon kan stoppen en deze configureren.
Alvast dank.
Mvrgr,
Bertram
Best Simyo medewerker,
Ik heb inmiddels een nieuwe iphone 5 en van jullie een nieuwe nanosim gekregen. Ik heb met een medewerker van jullie afgesproken dat deze nanosim vrijdagavond geactiveerd zou worden aangezien ik in het buitenland woon en het simnummer niet eerder kon invoeren via internet.
Het is inmiddels Zaterdag en nog steeds niet geactiveerd! Ik wil graag mijn tel gebruiken, waar kan ik overigens mijn nieuwe pincode vinden?? Zit er ook niet bij...
Graag een reactie,
Aart Visser
Ik heb inmiddels een nieuwe iphone 5 en van jullie een nieuwe nanosim gekregen. Ik heb met een medewerker van jullie afgesproken dat deze nanosim vrijdagavond geactiveerd zou worden aangezien ik in het buitenland woon en het simnummer niet eerder kon invoeren via internet.
Het is inmiddels Zaterdag en nog steeds niet geactiveerd! Ik wil graag mijn tel gebruiken, waar kan ik overigens mijn nieuwe pincode vinden?? Zit er ook niet bij...
Graag een reactie,
Aart Visser
Hoi turan, Fee, Bworrie en Aart Visser,
Jullie simkaarten zijn geactiveerd. Zodra je de activatie link hebt gebruikt, wordt de simkaart de volgende werkdag vanzelf geactiveerd.
Voor alle andere gebruikers. Nano simkaarten worden niet n.a.v. een forum bericht geactiveerd.
Groetjes,
Alex
Jullie simkaarten zijn geactiveerd. Zodra je de activatie link hebt gebruikt, wordt de simkaart de volgende werkdag vanzelf geactiveerd.
Voor alle andere gebruikers. Nano simkaarten worden niet n.a.v. een forum bericht geactiveerd.
Groetjes,
Alex
Beste,
Ik heb gisteren mijn aanvraag gedaan voor activatie voor mijn nano sim.
Dus was deze volgens mij nog niet geactiveerd want heb geen sms gehad, maar mijn gewone. sim doet het al niet meer.
Mijn nano sim erin gedaan en nieuwe code ingevoerd en geeft aan dat het onjuist is.
Dit nu al 2 keer gedaan maar doet niks!
Durf niet nog een keer te doen heb nog maar 1 poging over.
Ik vind dit erg vervelend want ik ben nu dus niet bereikbaar!
Ik vind dit echt niet netjes en al helemaal niet fijn.
Graag oplossen en reactie!
Mvg,
Eliza
Ik heb gisteren mijn aanvraag gedaan voor activatie voor mijn nano sim.
Dus was deze volgens mij nog niet geactiveerd want heb geen sms gehad, maar mijn gewone. sim doet het al niet meer.
Mijn nano sim erin gedaan en nieuwe code ingevoerd en geeft aan dat het onjuist is.
Dit nu al 2 keer gedaan maar doet niks!
Durf niet nog een keer te doen heb nog maar 1 poging over.
Ik vind dit erg vervelend want ik ben nu dus niet bereikbaar!
Ik vind dit echt niet netjes en al helemaal niet fijn.
Graag oplossen en reactie!
Mvg,
Eliza
Wacht nog steeds!!! Heb al drie keer gebeld hang dan 25 min aan de lijn en krijg niemand te pakken
Hoi Eliza,
De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Ik heb vanochtend een verzoek tot activering van mijn nanosimkaart, die ik met de post heb ontvangen, ingediend via de simyo website. Nu hoor ik echter helemaal niets meer. Ik wil graag de kaart vandaag nog activeren, maandag komt nl helemaal niet uit. Dit zou toch binnen een werkdag gebeuren!?
Ik heb vandaag ook mijn nanosimkaart geactiveerd en vroeg mij af of hij dan ook morgen voor 17:30 is geactiveerd zoals in dit topic staat:Â
https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/nano-simkaart-aanvraag-formulier-4649/ Â
https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/nano-simkaart-aanvraag-formulier-4649/ Â
+2
Beste Jazz,
Uit onze gegevens blijkt dat jouw nanosimkaart al is geactiveerd. Ook blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als dat niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat jouw nanosimkaart al is geactiveerd. Ook blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als dat niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
+2
Beste annee en fschilthuizen,
Wij hebben de nanosimkaart voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de nanosimkaart voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag en mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag en mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost
Zou de mijne ook geactiveerd kunnen worden. Heb net mijn iPhone binnen en kan er niks mee... Snik snik
Hier ook graag activeren, alvast bedankt!
+2
Beste annee,
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
+2
Beste JdeG en sami,
Wij hebben de nanosimkaart ook voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de nanosimkaart ook voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.
Groetjes,
Arie
Het werkt! Fantastische support!
Kunnen jullie zien of ook mijn nanosimkaart al is geactiveerd? Ik krijg namelijk nog steeds 'Geen service' te zien op mijn iPhone 5. Moet ik mijn oude iPhone eerst nog uitschakelen of is dat niet nodig?
Beste annee,
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi mlusthof,
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Hoi mlusthof,
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Hij werkt nog steeds niet
Groetjes,
Anne
Beste Alex,
Mijn gewone simkaart werkt ook nog steeds. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Mijn gewone simkaart werkt ook nog steeds. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Ditzelfde heb ik ook. Er blijft geen service staan. Maar ach, ik bel toch nauwelijks. Hopelijk komt dit vanzelf goed.
Bladzijde 2 / 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.