.

Beantwoord

Moet ik een vervangende SIM kaart überhaupt gebruiken?

  • 10 April 2016
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

In mijn telefoon zit geen gewoon grote SIM-kaart, maar eentje met een maat kleiner. Dat is nog geen 3 in 1 kaart. Nu mag ik 2 weken een ander telefoon proberen waar een kleiner SIM kaart in hoort. Bevalt het telefoon, dan kan ik het kopen, bevalt het niet dan ga ik terug.

Ik dacht nu ik bestel alvast een vervangend SIM kaart. Zodra deze is geaariveert dan leg ik ze in de la en knip mijn bestaande kaart kleiner. Met een beetje geluk zal de geknipde kaart gewoon blijven werken in het nieuwe toestel.

Indien ik toch weer terug na mijn oude telefoon wil, is het dan voldoende om dan later de nieuwe kaart te activeren?

Alvast bedankt voor het meedenken!
icon

Beste antwoord door Angela 11 April 2016, 15:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Ja dat is mogelijk, maar onthoud wel dat de simkaart na een maand volgends mij niet meer kan activeren.(dus zit wel tijd aan gebonden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HansA,

Wat slim dat je eerst gaat testen wat je vindt van de telefoon. Zo weet je zeker dat je een bewuste keuze maakt. Nu snap ik heel goed dat je graag alvast een simkaart in huis hebt zodat je niet hoeft te wachten als je daadwerkelijk terug wilt.

Zoals Simnlru aangeeft, kun je de simkaart later altijd nog activeren via Mijn Simyo. Dit moet ook na 1 maand nog gewoon kunnen. Lukt dat niet, geef dan even een seintje. We gaan het dan in orde maken voor je op een andere manier.

@Simnlru, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer