.

Beantwoord

Mijn simkaart wordt niet herkend in de Samsung S5 mini. Wat nu?

  • 23 January 2017
  • 10 reacties
  • 1626 Bekeken

Badge
Ik heb van jullie een sim kaart gekregen en werkte niet. ik heb de sim in een Iphone 4 gedaan en werkte. Jullie gaven mij aan dat mijn S5 kapot zou zijn, ik heb er nu sim van vadafone in de gedaan en het werkte. Jullie hebben mij een hoop ellende aangedaan, zou fijn dat er financiele compensatie zou kunnen komen. Er waren ook andere die dit probleem hebben, zie
https://www.galaxyclub.nl/forums/onderwerp/sim-kaart-wordt-niet-herkend-in-s5-mini-alleen-noodoproepen-2/
icon

Beste antwoord door Asma 24 January 2017, 09:52

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Paul van Munster,

Ik vind het erg vervelend dat je nog steeds problemen ondervindt met je simkaart. :(

Volgens onze gegevens heb je eerder een topic geopend. In deze topic hebben we je gevraagd wat tests uit te voeren, waarna wij je simkaart kosteloos hebben vervangen. Nadat je de simkaart hebt ontvangen, hebben wij jammer genoeg niets meer vernomen. We gingen er dus van uit dat het probleem was verholpen. Verder zie ik niet dat wij hebben aangegeven dat je telefoon defect zou zijn. De conclusie was juist dat het aan de simkaart lag, vandaar dat we je een nieuwe simkaart hebben toegestuurd. ;)

Ik snap heel goed dat het erg vervelend is dat je simkaart nog steeds niet werkt in je Samsung Galaxy S5. De simkaart connector van sommige telefoons is net te ruim, waardoor de standaard simkaart contact verliest. Gelukkig bieden wij ook dikkere simkaarten aan, waarmee dit probleem wordt verholpen. Om deze reden zal ik je kosteloos een nieuwe simkaart toesturen, geschikt voor jouw telefoon.

De nieuwe simkaart ontvang je binnen drie werkdagen. Nadat je de simkaart hebt ontvangen, kun je ons telefonisch contacteren zodat we de simkaart handmatig voor je koppelen.

Houd je ons op de hoogte of het probleem hiermee is verholpen?

Groetjes,
Asma
Badge
het was beter geweest dat ik jullie het model had doorgeven, Maar aan de andere kant als een sim kaart niet werkt is de conclusie dat de telefoon kapot is. Dit gaven twee reparatie werkplekken mij ook aan. Toen las ik het probleem van de S5
heb een vodafone sim erin gedaan en het werkte, maar ik wel 10 euro armer.
Badge
Je hoeft nu niet meer een nieuwe sim te sturen,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Paul van Munster,

Wat jammer om te horen dat je toch Vodafone gaat gebruiken 😞 De dikkere simkaart was al onderweg, dus die ontvang je gauw op je deurmat. Mocht je uit nieuwsgierigheid toch willen controleren of die het wel doet, kun je dat natuurlijk gewoon doen. Deze nieuwe simkaart kun je niet zelf activeren, maar activeer je door te bellen met de klantenservice of door een privéberichtje te sturen naar een moderator op het Forum. Zo kun je 'm bijvoorbeeld naar mij of Asma toesturen. In dat berichtje vermeld je wat het simkaartnummer is en activeren wij hem meteen voor je!

Of je dat doet is geheel jouw keuze uiteraard 🙂

Laat je me weten waar je voor kiest?

Groetjes,
Jihane
Badge
ik de simyo in mij IPhone en ga met Vodafone in s5 . we komen er niet uit veel succes, ik baal wel als een stekker.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Paul van Munster,

Ik snap heel goed dat je hier erg van baalt.

Als je onze simkaart toch in je iPhone wilt gebruiken, dan kun je mij of Jihane gerust een privébericht sturen met je simkaartnummer. We zorgen er dan voor dat jij je simkaart zo snel mogelijk weer kunt gebruiken.

Groetjes,
Asma
Badge
de oude simyo sim in de iphone werkt perfect. dus jullie hoeven niets te doen. Jullie hadden mij wel financieel kunnen compenseren, bijv mijn beltegoed verhogen,
Bizar! ook ik heb een S5 mini en mijn simcard werkt al een paar weken niet, het wordt niet herkend. Ik kan wel noodoproepen maar niet bellen of gebeld worden.
Badge +7
Hoi Paul van Munster,

Fijn dat je zelf een oplossing hebt gevonden! We hebben je gratis een nieuwe simkaart gestuurd. Verder heb je bij ons geen extra kosten gemaakt. We kunnen je daarom helaas niet compenseren.

Als nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag :)

Groetjes,
Samantha
Badge +7
Hoi Maritza,

Wat vervelend dat jouw simkaart ook al een paar weken niet meer werkt! Daarom heb ik ook jouw simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk wordt je simkaart daarna wel herkend.

Als dit niet het geval is, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen, en een andere simkaart in jouw telefoon stoppen? Zo kunnen we zien of je simkaart alleen in deze telefoon niet werkt, of dat hij helemaal niet meer werkt.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

Reageer