.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen netwerkverbinding?

  • 21 December 2016
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Ik diverse malen mijn sim kaart uit mijn gsm gehaald echter een enkele kan ik bellen maar regelmatig krijg ik de code niet aangemeld bij net netwerk.
Kunnen jullie mij helpen.
icon

Beste antwoord door Jihane 22 December 2016, 10:13

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Paul van Munster,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je niet altijd kunt bellen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb meteen een reset uitgevoerd op je simkaart, waarmee ik je aansluiting opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt alles dan weer goed.

Als je dan nog steeds niet altijd kunt bellen, raad ik je aan om handmatig het KPN of Simyo netwerk te selecteren in je telefooninstellingen.

Ook kun je je simkaart in een ander toestel plaatsen en andersom om erachter te komen of de kern van het probleem bij je toestel of bij je simkaart ligt.

We gaan dit samen oplossen 🙂 Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
het werkt weer, dank je wel en een fijne feestdagen
Badge
Helaas het plezier is van korte duur. Gisteravond kon ik weer bellen, echter vanochtend had ik weer geen netwerk verbinding. Ik deze sim vanaf half november. Zijn jullie bereid om mij gratis een nieuwe te sturen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Paul,

Wat jammer dat het nog niet werkt. Als het aan de simkaart ligt, zijn wij zeker bereid om een nieuwe te sturen. Ik wil je dan wel eerst vragen om een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je de simkaart tijdelijk in een andere telefoon plaatst en een ander simkaartje in jouw toestel probeert. Zo kun je uitsluiten dat het aan de telefoon ligt.

Laat je me weten wat de uitkomst is?

Groetjes,
Sean
Badge
de kruistest uitgevoerd en het ligt niet aan mijn telefoon.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Paul van Munster.

Dat is jammer, maar gelukkig is een simkaart eenvoudiger te vervangen dan een telefoon :D

Ik heb meteen een nieuw kaartje op de post gedaan. De levertijd van een nieuwe simkaart is maximaal drie werkdagen.

Ik hoor graag of deze wel naar behoren werkt!

Groetjes,
Sean

Reageer