.

Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet goed, kan ik een nieuwe ontvangen?

  • 18 January 2016
  • 10 reacties
  • 170 Bekeken

Badge
Mijn simkaart doet het vaak niet en dan moet ik hem aandrukken, heel omslachtig, accu uit de telefoon halen en dan steeds de simkaart aandrukken.halen Kan ik een nieuwe simkaart krijgen? Ik ben al jaren klant bij jullie.
Groeten,
Gert
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 18 January 2016, 22:08

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gert,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend zeg.
Werkt hij wel normaal in een andere telefoon?

Graag je reactie zodat we je mogelijk verder kunnen helpen!
Badge
Nee, in andere het zelfde probleem.

Hoi Gert,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend zeg.
Werkt hij wel normaal in een andere telefoon?

Graag je reactie zodat we je mogelijk verder kunnen helpen!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gert2,

Nogmaals welkom op het Simyo forum. Wat vervelend dat je problemen hebt met je simkaart. Zou je mij je volledige naam en adresgegevens in een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Sean

@Maikel.twinnie bedankt voor je hulp!
Badge
Hallo Sean, Ik heb je een pm gestuurd, heb je die ontvangen?
Hallo simyo

Ik heb precies hetzelfde .

Ik ben ook al jaren klant bij jullie .

De laatste maanden krijg ik telkens een melding dat mijn tel3foon de simkaart niet meer kan vinden en moet ik hem telkens herstarten .dit gebeurt nu 5x dagelijks .zou het kunnen zijn dat de simkaart op is ?
Badge
Krijg opeens geen reactie meer van moderator Sean, terwijl ik hem wel een pm getuurd heb met mijn gegevens op zijn verzoek. ws gaat er iets niet goed...
Reputatie 5
Badge +9
Hallo simyo

Ik heb precies hetzelfde .

Ik ben ook al jaren klant bij jullie .

De laatste maanden krijg ik telkens een melding dat mijn tel3foon de simkaart niet meer kan vinden en moet ik hem telkens herstarten .dit gebeurt nu 5x dagelijks .zou het kunnen zijn dat de simkaart op is ?

Hoi vermeer87,

Wat vervelend dat je simkaart niet meer goed werkt en telkens je telefoon moet herstarten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal je een nieuwe simkaart opsturen en deze zul je begin volgende week ontvangen. Laat je weten of het probleem met de nieuwe simkaart verholpen is?


Krijg opeens geen reactie meer van moderator Sean, terwijl ik hem wel een pm getuurd heb met mijn gegevens op zijn verzoek. ws gaat er iets niet goed...
Mijn collega heeft als het goed is nu wel gereageerd.

Groetjes, Caspar
Badge
Precies hetzelfde probleem, heb ook zelden bereik meer. Het enige moment wanneer ik bereik heb is als ik de telefoon opnieuw aanzet?
Badge
ok thanks Hallo simyo

Ik heb precies hetzelfde .

Ik ben ook al jaren klant bij jullie .

De laatste maanden krijg ik telkens een melding dat mijn tel3foon de simkaart niet meer kan vinden en moet ik hem telkens herstarten .dit gebeurt nu 5x dagelijks .zou het kunnen zijn dat de simkaart op is ?

Hoi vermeer87,

Wat vervelend dat je simkaart niet meer goed werkt en telkens je telefoon moet herstarten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal je een nieuwe simkaart opsturen en deze zul je begin volgende week ontvangen. Laat je weten of het probleem met de nieuwe simkaart verholpen is?


Krijg opeens geen reactie meer van moderator Sean, terwijl ik hem wel een pm getuurd heb met mijn gegevens op zijn verzoek. ws gaat er iets niet goed...
Mijn collega heeft als het goed is nu wel gereageerd.

Groetjes, Caspar
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Dirkgemert,

Je wordt in dit topic al geholpen. Kun je erop letten dat je je vraag in 1 topic stelt? Zo houden we het Forum overzichtelijk.

Groetjes,
Estelle

@Gert2; graag gedaan namens Sean! 😉

Reageer