.

Beantwoord

Micro sim bestellen + levertijd ervan

  • 24 July 2012
  • 62 reacties
  • 7693 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Graag wil ik een micro simkaart bestellen alsook de levertijd daarvan weten.
Ik ben vorige week mijn GSM met simkaart verloren en wil graag mijn Nederlandse GSM-nr behouden.

Wat moet ik doen/laten om een microsim te bestellen?

Zal hij voor zaterdag aanstaande (28 juli 2012) afgeleverd kunnen worden en zo nee, is het mogelijk om de micro simkaart op een Belgisch adres af te leveren (ik woon als Nederlander met Nederlandse bankrekening, sofi-nr en paspoort net over de grens in België) of anders bij een post punt in NL of Kiala punt?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Vriendelijke groeten,
Erwin vS
icon

Beste antwoord door Natascha 25 July 2012, 08:28

Bekijk originele reactie

62 reacties

Beste Arie,
Ik heb de kaart ontvangen, kunnen jullie hem nu aub activeren??
Alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +1
Hey solveig,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je even kunnen bevestigen dat alles naar behoren werkt?
Hallo Arie,

Ik heb de microsimkaart ontvangen. Dank voor de snelle reactie.

Vriendelijke groeten
Riaholland
Badge +2
Beste riaholland,

Je dient nog wel even contact met ons op te nemen zodat wij de microsimkaart voor je kunnen activeren.

Groetjes,

arie
Beste Arie,

Zo gauw ik mijn nieuwe telefoon heb, zal ik contact met Symio opnemen.

Groeten,
Riaholland
ik heb nu ook een vervangende sim aangevraagt via de site, je kunt blijkbaar nu niet meer bellen (DRUK)
ik kom er voor geem mogelijkheid door. ik heb ook een MICROSIM nodig , ik hoop dat ik deze dan binnen 2 dage krijg.
en blijkbaar zodra het opgestuurd wordt, wordt je huidige SIM geblokkeert ..  klopt dat ???

ik heb hem gisteren avond besteld ,  ik heb nog niets vernomen ........ wachte wachten . heb een nieuwe GSM maar kan deze niet gebruiken..  

is het niet mogelijk een extra micro sim te bestellen en later de ouder gewoon weg te gooien ....  

greetz
niek
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum niek1974,

Wanneer je vervangende simkaart besteld vervalt de oude simkaart. Je kunt ook een ongekoppelde micro simkaart bestellen. Je bepaalt dan zelf wanneer je deze laat activeren. Het is dus wel mogelijk om nog een extra simkaart te bestellen. Je kunt echter maar 1 simkaart aan je telefoonnummer koppelen. Een ongekoppelde micro simkaart kun je via de telefonische klantenservice, per mail of forum aanvragen. Je moet dit er wel expliciet bij aangeven.

Groetjes,

Alex
Ik heb dinsdagavond 9 oktober een microsimkaart aangevraagd (ter vervanging van mijn huidige oude simkaart). Weten jullie of ik deze dan vandaag, 12 oktober, ontvang? Ik ben nu niet bereikbaar en vertrek maandag voor 3 dagen naar het buitenland. Ik heb 'm dus heel hard nodig.
Badge +6
Beste Yfke,

De simkaart is op 10 oktober verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is in het systeem. Je zult de simkaart vandaag of anders morgen ontvangen afhankelijk hoe snel de post is.
Ik wil graag een micro-SIMkaart bestellen.
Bij deze ga ik akkoord met de voorwaarden en de 5 euro kosten.

Met vriendelijke groet,
Baba
Badge
Ik heb geprobeerd via de klantenservice een micro simcard te bestellen. Helaas: "alle medewerkers zijn in gesprek"en "de wachttijd is langer dan normaal, belt u op een later tijdstip terug".

Nou dus, maar hopen dat iemand dit leest !

Ik heb dus voor een Nokia Lumia 800 een micro simcard nodig. SVP toesturen met spoed.

vr.gr.
Badge +6
Ik wil graag een micro-SIMkaart bestellen.
Bij deze ga ik akkoord met de voorwaarden en de 5 euro kosten.

Met vriendelijke groet,
Baba


Beste Baba,

Welkom op het forum!
De combi simkaart is op 12 november verstuurd. Je zult de simkaart met 2 werkdagen ontvangen.
Badge +6
Ik heb geprobeerd via de klantenservice een micro simcard te bestellen. Helaas: "alle medewerkers zijn in gesprek"en "de wachttijd is langer dan normaal, belt u op een later tijdstip terug".

Nou dus, maar hopen dat iemand dit leest !

Ik heb dus voor een Nokia Lumia 800 een micro simcard nodig. SVP toesturen met spoed.

vr.gr.


Beste Johndevries,

Welkom op het forum!
Via je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Selfservice' een vervangende simkaart bestellen. De kosten hiervan zijn €5,- en de simkaart ontvang je dan met 2 werkdagen.
Badge
Simcard is besteld. Ik hoop dat ze weten dat het gaat om een microcard.  Je kon dat nl niet aangeven.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi johndevries,

Als je een vervangende simkaart besteld, ontvang je altijd een combisimkaart. Deze kun je dus ook tot het micro formaat uitdrukken.

Groetjes,

Alex
Ik wil ook graag een micro-simkaart ontvangen voor mijn abonnement met het tel-nr. eindigend op 189. Eventuele extra kosten kunnen in rekening gebracht worden bij m'n volgende factuur. 

Aanvullende vraag: waarom sturen jullie bij ieder nieuw abonnement niet gewoon direct een micro-simkaart mee? Ik heb 1 á 2 maanden geleden voor mijn vrouw een abonnement afgesloten en ook daar zat geen micro-simkaart bij.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum m1mi.dan0s,

Indien je via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl een vervangende simkaart bestelt, zal je een combisimkaart ontvangen. Deze kun je ook als microsim gebruiken.

Inmiddels ontvangen alle nieuwe Simyo klanten een combisimkaart.
Ik heb een microsimkaart besteld. Krijg ik daar ook een ontvangstbevestiging van zodat ik zeker weet dat hij besteld is?
Beste BrianK,

Welkom op het forum!
Volgens onze gegevens heb je een vervangende simkaart besteld. Je zult combi simkaart gaan ontvangen die je als gewone of als micro simkaart kunt gebruiken.


Hallo,

heb vandaag een nieuwe simkaart binnen gekregen maar volgens mij heb ik toch  een microsimkaart besteld en geen sim..
kan ik deze terug sturen , is zinloos als ik daarvoor 5 euro moet betalen voor iets dat ik al in me huidige telefoon heb.
Is de bedoeling dat ik een microsim in mijn nieuwe telefoon zou gaan plaatsen zonder gedoe van knippen
Badge +6
Ik heb een microsimkaart besteld. Krijg ik daar ook een ontvangstbevestiging van zodat ik zeker weet dat hij besteld is?

Hoi Wie,

Welkom op het forum!
Ik zie dat de simkaart vandaag is verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is in het systeem. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen met de post. We werken er aan de klanten een bevestiging sturen wanneer zij een vervangende simkaart hebben bestelt.
Badge +6
Hallo,

heb vandaag een nieuwe simkaart binnen gekregen maar volgens mij heb ik toch  een microsimkaart besteld en geen sim..
kan ik deze terug sturen , is zinloos als ik daarvoor 5 euro moet betalen voor iets dat ik al in me huidige telefoon heb.
Is de bedoeling dat ik een microsim in mijn nieuwe telefoon zou gaan plaatsen zonder gedoe van knippen


Hoi Tweetie,

Je hebt als het goed is een combi simkaart ontvangen die je als micro en als gewone simkaart kan gebruiken.
Je kan de micro simkaart er uit drukken. Kan je laten weten of het gelukt is?
Hallo,

heb vandaag een nieuwe simkaart binnen gekregen maar volgens mij heb ik toch  een microsimkaart besteld en geen sim..
kan ik deze terug sturen , is zinloos als ik daarvoor 5 euro moet betalen voor iets dat ik al in me huidige telefoon heb.
Is de bedoeling dat ik een microsim in mijn nieuwe telefoon zou gaan plaatsen zonder gedoe van knippen


Hoi Tweetie,

Je hebt als het goed is een combi simkaart ontvangen die je als micro en als gewone simkaart kan gebruiken.
Je kan de micro simkaart er uit drukken. Kan je laten weten of het gelukt is?



Hoi Natascha,

Heb de simkaart ontvangen en de micro sim in me telefoon geplaatst.
Thanks..
Mar als ik dit van tevoren wist dan had ik me "oude" combi simkaart kunnen gebruiken.
Dan had ik die 5,- kunnen besparen:-/
Ging ervanuit dat het een microsim was waar ik niks mee hoefde te doen.

Maar goed, heb de nieuwe telefoon met nieuwe;-) micro simkaartje
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Natascha,

Heb de simkaart ontvangen en de micro sim in me telefoon geplaatst.
Thanks..
Mar als ik dit van tevoren wist dan had ik me "oude" combi simkaart kunnen gebruiken.
Dan had ik die 5,- kunnen besparen:-/
Ging ervanuit dat het een microsim was waar ik niks mee hoefde te doen.

Maar goed, heb de nieuwe telefoon met nieuwe;-) micro simkaartje


Ooh, je hád al een combi simkaart... Gelukkig kost een simkaart bij ons best weinig 😉
Beste mods,

op 19 november jl. heb ik mijn abo van Prepay omgezet naar SO100/500GB. Dat is door jullie per direct gedaan (20 november bevestiging/contractwijziging ontvangen). Ik heb tegelijkertijd een nieuwe (micro)sim besteld. Alleen heb ik die tot nu toe niet mogen ontvangen, terwijl jullie beweren een levertijd van 3-5 dagen te hebben. Kunnen jullie 's nakijken waar die sim blijft? Heb nu een 'rijk' abonnement, maar kan daar geen lol aan beleven op deze manier..
Badge +8
Beste mods,

op 19 november jl. heb ik mijn abo van Prepay omgezet naar SO100/500GB. Dat is door jullie per direct gedaan (20 november bevestiging/contractwijziging ontvangen). Ik heb tegelijkertijd een nieuwe (micro)sim besteld. Alleen heb ik die tot nu toe niet mogen ontvangen, terwijl jullie beweren een levertijd van 3-5 dagen te hebben. Kunnen jullie 's nakijken waar die sim blijft? Heb nu een 'rijk' abonnement, maar kan daar geen lol aan beleven op deze manier..


Hoi Operafreak,

Welkom op het forum :)
Ja, dat gaat niet tegelijk, een vervangende sim bestellen en je aansluiting laten omzetten naar een abonnement. Je maakt beter eerst het 1 in orde, en dan het andere. Anders kunnen die processen elkaar verstoren.
Ik zie nu dat er een nieuwe simkaart naar je onderweg is. 🙂 Laat je weten of het lukt met activeren en zo?

Groetjes,
Charlene

Reageer