.

Beantwoord

Micro sim bestellen + levertijd ervan

  • 24 July 2012
  • 62 reacties
  • 7693 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

hoi ik had al een simkaart maar heb nu internet op mn telefoon besteld ,krijg ik nu een nieuwe simkaart en hoe lang duurt dat .

gr Ge van klaveren Kuijt tel 06********
Reputatie 5
Badge +11
hoi ik had al een simkaart maar heb nu internet op mn telefoon besteld ,krijg ik nu een nieuwe simkaart en hoe lang duurt dat .

gr Ge van klaveren Kuijt tel 06********


Hoi geoma,

Als je een internetbundel hebt afgesloten, heb je geen nieuwe simkaart nodig. Die krijg je dus ook niet ;)
Internetten kan gewoon met de simkaart die je al had, en ik zie dat je dat ook al doet.

Op Mijn Simyo kun je in de gaten houden hoeveel MB's je nog hebt in je bundel. Hou er wel even rekening mee dat de bundel voor deze maand van de 16e tot en met de 31e loopt, dus ruwweg half zo groot is als een bundel voor een volledige maand.
Op 1 februari heb je dan een volledige bundel.
Hallo,

ik heb gisteren mijn prepaid vervangen door simonly met nummerbehoud, en dat verliep prima. Echter heb ik ook een microsimkaart aangevraagd. Daarover heb ik niets vernomen. Geen bevestiging gehad. Is de bestelling wel aangekomen?
Badge +6
Hoi Myrna, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat fijn om te horen dat de overstap van prepaid naar Sim Only goed is gegaan 🙂

Nu heb ik even naar je gegevens gekeken, maar zie hierin helaas niet de aanvraag voor de vervangende simkaart terug 😞
Zou je 'm daarom nogmaals willen bestellen en ons dan een seintje geven, dan checken we meteen voor je of we de bestelling nu wel zien 🙂
ik heb net opnieuw besteld en kreeg meteen de bevestiging dat er binnen 2 dagen wordt bezorgd. misschien heb ik toch iets verkeerd gedaan bij mijn eerste bestelling?
Badge +8
Hoi Myrna,

Ik zie dat de simkaart gisteren ook verzonden is 🙂 Dus dat is inderdaad goed gegaan nu.
Gelukkig maar! Veel plezier straks met je nieuwe sim en je abonnement.

Laat je nog even weten of het lukt om de vervangende sim te activeren?

Groetjes,
Charlene
Het is gelukt! Gisteren bij de post ontvangen. Toch even schrikken omdat ik geen verbinding kreeg. Nu vanochtend kon ik met mijn oude simkaart in mijn oude gsm niet meer bellen. Dus de nieuwe simkaart weer geprobeerd , en ja hoor. alles werkt!. Ideetje voor Simyo om te vermelden dat de overschakeling in de nacht gebeuurd of tijdens werkuren? Jullie service verder heel goed! Dank je wel!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Myrna,

Super dat je even laat weten dat de juiste simkaart is geactiveerd. Dankjewel voor de tip, alleen wordt een simkaart normaal gesproken meteen overgeschakeld. Bij jou is er helaas een vertraging is opgetreden 😞 Dit was later in de avond gelukkig weer verholpen.

Heb je er al een beetje plezier van?
ja hoor, gaat prima!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Myrna,

Fijn om te lezen 🙂 Als je nog andere vragen of opmerkingen heb, dan weet je ons te vinden!
Badge
Ik heb domweg de verkeerde sim kaart besteld, heb hierover een bericht gestuurd via klantenservice,binnen 3 dagen een reactie, niets ontvangen, maar nu is het al zo dat voor het nummerbehoud de kaart moet worden geactiveerd, ik zit echter in een hotel op het moment en weet het simkaart nummer niet, bovendien is het de verkeerde sim kaart.
hoe lossen we dit nu eenvoudig op? bellen heeft ook al geen zin want de wachttijden zijn enorm. Andreas ticket no: 947776
Reputatie 5
Badge +11
Hoi GielGolfsneller,

Ik moest even goed zoeken, want je bent ingelogd op het forum met een ander account dan waar je vraag over gaat, denk ik. En in je mailtje via het contactformulier noem je tijdelijke telefoonnummer telefoonnummer terwijl vandaag je nummer is overgezet :o
Als je een verkeerde simkaart hebt besteld, zit er niets anders op dan de verkeerde simkaart te activeren en een vervangende simkaart te bestellen.
Mocht je die simkaart niet bij de hand hebben en hem toch willen actieveren, dan kun je me een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
Je naam
Adresgegevens
Geboortedatum
E-mailadres

Ik stuur je dan een bericht terug met je simkaartnummer.

Wanneer je trouwens een mailtje stuurt via het contactformulier op onze website krijg je binnen 3 werkdagen een reactie. En die heb je ook gehad; gisteren, na 1 werkdag :)
Wanneer heb je trouwens gebeld? De wachttijd was gisteren niet langer dan 2 minuten, geloof ik.

Reageer