Beste Simyo,
Graag wil ik een micro simkaart bestellen alsook de levertijd daarvan weten.
Ik ben vorige week mijn GSM met simkaart verloren en wil graag mijn Nederlandse GSM-nr behouden.
Wat moet ik doen/laten om een microsim te bestellen?
Zal hij voor zaterdag aanstaande (28 juli 2012) afgeleverd kunnen worden en zo nee, is het mogelijk om de micro simkaart op een Belgisch adres af te leveren (ik woon als Nederlander met Nederlandse bankrekening, sofi-nr en paspoort net over de grens in België) of anders bij een post punt in NL of Kiala punt?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Vriendelijke groeten,
Erwin vS
Bladzijde 1 / 3
Beste I'm erwin,
Welkom op het forum!
Ik kan je een micro simkaart versturen de levertijd hiervan is 2 á 3 werkdagen. Wil je de micro simkaart gekoppeld of ongekoppeld ontvangen. Het is niet mogelijk om de simkaart naar België te versturen. De simkaart zal worden verstuurd naar het adres dat bij ons in het systeem staat. Kan je mij laten weten hoe je wilt dat ik de simkaart verstuurd.
Welkom op het forum!
Ik kan je een micro simkaart versturen de levertijd hiervan is 2 á 3 werkdagen. Wil je de micro simkaart gekoppeld of ongekoppeld ontvangen. Het is niet mogelijk om de simkaart naar België te versturen. De simkaart zal worden verstuurd naar het adres dat bij ons in het systeem staat. Kan je mij laten weten hoe je wilt dat ik de simkaart verstuurd.
Welkom op het forum!
Ik kan je een micro simkaart versturen de levertijd hiervan is 2 á 3 werkdagen. Wil je de micro simkaart gekoppeld of ongekoppeld ontvangen. Het is niet mogelijk om de simkaart naar België te versturen. De simkaart zal worden verstuurd naar het adres dat bij ons in het systeem staat. Kan je mij laten weten hoe je wilt dat ik de simkaart verstuurd.
Beste Natasha,
Ik stuur je even een DM.
Groetjes,
Erwin
Welkom op het forum!
Ik kan je een micro simkaart versturen de levertijd hiervan is 2 á 3 werkdagen. Wil je de micro simkaart gekoppeld of ongekoppeld ontvangen. Het is niet mogelijk om de simkaart naar België te versturen. De simkaart zal worden verstuurd naar het adres dat bij ons in het systeem staat. Kan je mij laten weten hoe je wilt dat ik de simkaart verstuurd.
Hoi Natasha,
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met een klanetservice medewerker en hij zei dat hij de nieuwe simkaart direct voor mij kan bestellen. Ik zei: "doe maar" maar wilde je dat wel even laten weten zodat jij geen actie meer hoeft te ondernemen. :)
Groetjes,
Erwin
Beste I'm Erwin,
Ik heb het gezien in het systeem. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen.
Ik heb het gezien in het systeem. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen.
Beste moderators,
Ik zou ook graag een micro sim willen bestellen.
Ik ben op de hoogte van de kosten van 5,- en daar ga ik mee akkoord.
Waar kan ik dat aanvragen ?
Ik zou ook graag een micro sim willen bestellen.
Ik ben op de hoogte van de kosten van 5,- en daar ga ik mee akkoord.
Waar kan ik dat aanvragen ?
Beste BrianK,
Welkom op het forum!
Volgens onze gegevens heb je een vervangende simkaart besteld. Je zult combi simkaart gaan ontvangen die je als gewone of als micro simkaart kunt gebruiken.
Welkom op het forum!
Volgens onze gegevens heb je een vervangende simkaart besteld. Je zult combi simkaart gaan ontvangen die je als gewone of als micro simkaart kunt gebruiken.
Hallo,
Ik kom er net achter dat ik een micro sim moet hebben voor mijn nieuwe telefoon.
Ik heb momenteel een simyo prepaid.
Hoe te handelen?
groeten,
Gerard
Ik kom er net achter dat ik een micro sim moet hebben voor mijn nieuwe telefoon.
Ik heb momenteel een simyo prepaid.
Hoe te handelen?
groeten,
Gerard
Welkom op het forum berkhoek,
Volgens onze gegevens is er vandaag een microsimkaart naar jou verstuurd. Zou je het even kunnen laten weten als je deze ontvangen hebt zodat wij deze voor je kunnen activeren.
Volgens onze gegevens is er vandaag een microsimkaart naar jou verstuurd. Zou je het even kunnen laten weten als je deze ontvangen hebt zodat wij deze voor je kunnen activeren.
Beste moderator,
Ik heb de micro simkaart ontvangen.
Kunt U deze activeren?
m.vr.gr.
Gerard
Ik heb de micro simkaart ontvangen.
Kunt U deze activeren?
m.vr.gr.
Gerard
Hey berkhoek,
Volgens mijn gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd na contact met onze klantenservice. Werkt alles nu naar behoren?
Volgens mijn gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd na contact met onze klantenservice. Werkt alles nu naar behoren?
Hey berkhoek,
Volgens mijn gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd na contact met onze klantenservice. Werkt alles nu naar behoren?
Hey Wayne,
Alles funtioneert zoals het hoort.
bedankt voor de ondersteuning.
Gerard
Hoi berkhoek,
Goed om te horen dat het functioneert.
Groetjes,
Alex
Goed om te horen dat het functioneert.
Groetjes,
Alex
Hallo!
Ik wil ook graag een microsimkaart bestellen. Kunnen jullie deze geblokkeerd verzenden zodat ik hem kan deblokkeren zodra ik hem binnen heb via het 0800 nummer? Graag ontvang ik hem zsm zodat ik mijn nieuwe telefoon kan gaan gebruiken :)
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Brigit
Ik wil ook graag een microsimkaart bestellen. Kunnen jullie deze geblokkeerd verzenden zodat ik hem kan deblokkeren zodra ik hem binnen heb via het 0800 nummer? Graag ontvang ik hem zsm zodat ik mijn nieuwe telefoon kan gaan gebruiken :)
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Brigit
Het hoeft niet meer, ik heb hem zelf geknipt tot het juiste formaat!
Welkom op het forum Brigit,
Het knippen van de simkaart is ook een oplossing inderdaad.
Groetjes,
Alex
Het knippen van de simkaart is ook een oplossing inderdaad.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Hiebij verzoek ik u vriendelijk om mij een microsimkaart toe te sturen.
Met vriendelijke groet,
Ria
Hiebij verzoek ik u vriendelijk om mij een microsimkaart toe te sturen.
Met vriendelijke groet,
Ria
Ik wil graag ook een microsimkaart aanvragen voor mijn Iphone 4S. Ik zie dat ik via de site een andere simkaart kan aanvragen maar het is niet duidelijk of ik dan een microsimkaart krijg. En er staat dat gelijk mijn huidige simkaart geblokkeerd wordt. En dat wil ik niet.
Mvg,
Camilla
Mvg,
Camilla
Beste Camillavdb,
Uit onze gegevens blijkt dat je een abonnement hebt. Bij onze abonnementen kan je een vervangende simkaart aanvragen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Je krijgt een zogenaamde 'combisimkaart'. Hierbij kan je zelf kiezen of je deze als een normale of een microsimkaart gebruikt. Dit kan je aanvragen onder het tabblad 'selfservice'.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je een abonnement hebt. Bij onze abonnementen kan je een vervangende simkaart aanvragen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Je krijgt een zogenaamde 'combisimkaart'. Hierbij kan je zelf kiezen of je deze als een normale of een microsimkaart gebruikt. Dit kan je aanvragen onder het tabblad 'selfservice'.
Groetjes,
Arie
Beste moderater,
Ik heb zonet een vervangende simkaart besteld maar ik wil graag een microsimkaart. Hoe moet ik ervoor zorgen dat ik die krijg, het liefst met nummerbehoud en straks niet met twee gewone simkaarten zit?
alvast bedankt
Ik heb zonet een vervangende simkaart besteld maar ik wil graag een microsimkaart. Hoe moet ik ervoor zorgen dat ik die krijg, het liefst met nummerbehoud en straks niet met twee gewone simkaarten zit?
alvast bedankt
Beste solveig,
Wij zullen je bij deze een microsimkaart toesturen. Deze heb je met enkele werkdagen binnen. Als je de kaart binnen hebt dien je ons te contacteren zodat wij deze voor je kunnen activeren.
Groetjes,
Arie
Wij zullen je bij deze een microsimkaart toesturen. Deze heb je met enkele werkdagen binnen. Als je de kaart binnen hebt dien je ons te contacteren zodat wij deze voor je kunnen activeren.
Groetjes,
Arie
Hallo,
als ik nu een nieuwe simkaart bestel, krijg ik dan automatisch zo'n combisimkaart? Heb een abonement bij jullie, en heb een microsim nodig...
als ik nu een nieuwe simkaart bestel, krijg ik dan automatisch zo'n combisimkaart? Heb een abonement bij jullie, en heb een microsim nodig...
Hallo Moderator
Hiebij verzoek ik u nogmaals vriendelijk om mij een microsimkaart toe te sturen. Ik heb het 4 dagen geleden al gevraagd maar nog geen antwoord ontvangen
Met vriendelijke groet,
Ria
Hiebij verzoek ik u nogmaals vriendelijk om mij een microsimkaart toe te sturen. Ik heb het 4 dagen geleden al gevraagd maar nog geen antwoord ontvangen
Met vriendelijke groet,
Ria
Ik heb vandaag mijn gewone simkaart verknipt tot een microsim...
Beste Riaholland,
Wij hebben je bij deze een microsimkaart toegestuurd. Je hebt deze met enkele werkdagen binnen. Als je de kaart binnen hebt dien je ons te contacteren zodat wij de kaart voor je kunnen activeren.
Groetjes,
Arie
Wij hebben je bij deze een microsimkaart toegestuurd. Je hebt deze met enkele werkdagen binnen. Als je de kaart binnen hebt dien je ons te contacteren zodat wij de kaart voor je kunnen activeren.
Groetjes,
Arie
Beste Jasper182,
Dat is uiteraard ook een oplossing!
Groetjes,
Arie
Dat is uiteraard ook een oplossing!
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.