Ik wil mijn simkaart activeren op mijn nieuwe telefoon maar heb geen activatiegegevens. Kun je deze doorsturen?
Beste antwoord door Tessanne
Bekijk originele reactieIk wil mijn simkaart activeren op mijn nieuwe telefoon maar heb geen activatiegegevens. Kun je deze doorsturen?
Beste antwoord door Tessanne
Bekijk originele reactieHoi Jzz,
Welkom op ons forum!
Als ik het goed begrijp wil je onze eSIM op een nieuw toestel ingebruiknemen. Klopt dat?
In dat geval moet je even onze app installeren op je nieuwe toestel. Na het inloggen kun je dan een vervangende eSIM aanvragen en deze installeren op je nieuwe toestel.
Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊
Groetjes,
Bas
Hoi Bas,
Dat klopt. Ik heb de app echter al geinstalleerd op mijn nieuwe telefoon.
Ik ondervind (nu en in het verleden) echt heel veel problemen en storingen met jullie dienst als ik eerlijk ben.
Wachtwoord herstellen op app werkt nu niet.
Kan ik aub gewoon direct de activeringsgegevens krijgen?
Bij mijn vorige toestel werkte de app nog wel maar toen moest ik dit weer via het forum regelen. Erg verwarrrend aldus.
Hoi Bas,
Dat klopt. Ik heb de app echter al geinstalleerd op mijn nieuwe telefoon.
Ik ondervind (nu en in het verleden) echt heel veel problemen en storingen met jullie dienst als ik eerlijk ben.
Wachtwoord herstellen op app werkt nu niet.
Kan ik aub gewoon direct de activeringsgegevens krijgen?
Bij mijn vorige toestel werkte de app nog wel maar toen moest ik dit weer via het forum regelen. Erg verwarrrend aldus.
De activatiecode wordt normaal gesproken per SMS gestuurd. Je krijgt dus in principe gewoon een SMS op je oude toestel. In sommige gevallen is dit niet mogelijk (als bijvoorbeeld de vorige simkaart/toestel) defect is. In dat geval kun je via de klantenservice de code ontvangen.
Ik heb mijn oude toestel niet meer. Kan ik de code krijgen?
groeten,
joost
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.