.

Beantwoord

Krijg geen pincode bij activering nieuwe simkaart, wat moet ik nu doen?

  • 17 October 2015
  • 10 reacties
  • 319 Bekeken

Heb een nieuwe iPhone 6 en daar een nieuwe nano sim kaart ingedaan, maar kreeg geen pincode op mijn telefoon om de nano sim kaart te ontgrendelen. Als ik de 8 cijferige code nu weer invul bij Simkaart activeren, dan krijg ik als melding dat de code ongeldig is. Hoe krijg ik nu mijn pincode voor mijn nieuwe simkaart?
icon

Beste antwoord door Angela 19 October 2015, 13:56

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Roman, heb je al gekeken in Mijn Simyo?
Daar staat namelijk de pincode van je nieuwe simkaart.

En de pincode bestaat uit 4 cijfers.
zag net dat ik info via de mail heb ontvangen, dat staat niet in de handleiding, hoop dat ik nu aan de slag kan! Bedankt voor je reactie
Reputatie 4
Badge +8
zag net dat ik info via de mail heb ontvangen, dat staat niet in de handleiding, hoop dat ik nu aan de slag kan! Bedankt voor je reactie

Succes!!!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Roman,

Welkom op het Simyo Forum.

Lastig dat je niet direct gebruik hebt kunnen maken van jouw simkaart!

Zodra jij jouw nieuwe simkaart hebt geactiveerd, krijg je van ons een e-mail met daarin jouw nieuwe pin- en PUK-code. Deze horen bij de nieuwe simkaart. Je kan de pincode daarna natuurlijk aanpassen naar een persoonlijke pincode als je dit wilt.

Zoals Koorelle aangeeft, vind je deze nieuwe codes ook via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Het kan voorkomen dat hier nog jouw oude gegevens staan van de oude simkaart. Soms heeft het even 10 à 15 minuten nodig voordat deze gegevens ververst worden. Laat je mij weten of het allemaal gelukt is?

@Koorelle, bedankt voor je doorverwijzing 🙂 Je bent lekker bezig geweest op het forum van het weekend! Helemaal top!

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +8
Ach Angela, had even niets anders te doen...
😛
het is gelukt, bedankt voor de snelle en goede reactie
Reputatie 4
Badge +8
Blij te horen roman!
Dank je voor je terugkoppeling!

Prettige dag nog verder.
Reputatie 6
Badge +10
Pak van ons hart 🙂. Zien we je weer terug op het Simyo forum als je verdere vragen hebt?

Groetjes, Tiury
uiteraard, heeft goed geholpen
Reputatie 7
Badge +10
Top! Dat vinden we leuk om te zien 🙂 Je bent uiteraard van harte welkom. En niet alleen voor vragen. Als je het leuk vindt kun je ook hier eens rondneuzen :)

Groetjes,
Angela

Reageer