.

Beantwoord

Kan simkaart niet lezen, hoe kan dat?

  • 23 September 2016
  • 35 reacties
  • 1234 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

klein vraagje nog... Als ik de simkaart activeer, dan werkt het ook direct?
Ik ga ervan uit dat er wel een beschrijving bij zit, "hoe het werkt"?

Je zult zien dat het (normaal gesproken) heel eenvoudig werkt, inclusief beschrijving .Gebeurt dan via MijnSimyo, nieuwe sim na activeren actief, oude vervalt. Zorg er wel voor dat je contacten staan op de telefoon. (Bijvoorbeeld opgeslagen op Gmailadres)
Badge
oh en natuurlijk bedankt voor het opsturen. Ik hoop dat ik de simkaart zo spoedig mogelijk heb.

Groetjes
Esther
Badge
klein vraagje nog... Als ik de simkaart activeer, dan werkt het ook direct?
Ik ga ervan uit dat er wel een beschrijving bij zit, "hoe het werkt"?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Esther1971,

Dan stuur ik meteen een nieuwe simkaart jouw kant op! Je moet dit kaartje eerst activeren, voordat je er gebruik van kunt maken. Dit kun je doen wanneer het jou uitkomt. Tot die tijd is de huidige simkaart gewoon te gebruiken.
Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Badge
Het gaat inderdaad om de aansluiting met het nummer waarmee ik ben ingelogd.
Alleen.... wanneer gaat deze simkaart dan lopen? Is dit pas nadat ik de nieuwe simkaart in de telefoon heb gedaan? Ik weet namelijk niet van te voren wanneer ik m'n vriend weer zie en de nieuwe simkaart in de telefoon kan doen. Dus dit wil ik dan wel graag van te voren weten?!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Esther1971!

Wat enorm vervelend dat het probleem zich blijft voordoen.

Ik wil graag een dikkere simkaart opsturen, omdat dit het probleem hoogstwaarschijnlijk op zal lossen en op z'n minst dat we meer informatie kunnen verkrijgen over het probleem.

Kun je mij aangeven of het gaat om de aansluiting van het nummer waarmee je nu bent ingelogd op het Forum of gaat het om een andere aansluiting? Als het gaat om een andere aansluiting, dan kun je mij een privébericht sturen met daarin het 06-nummer en de adresgegevens of hieronder reageren met het Forum account dat gekoppeld is aan dat nummer.

Ik wil dan zo snel mogelijk een gratis simkaart opsturen.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi,

Het probleem blijft zich inderdaad wel voordoen helaas.
Maar hoe gaat het met een nieuw simkaartje? Mijn vriend is altijd onderweg, dus ik weet niet van te voren wanneer wij elkaar zien, zodat ik het kaartje kan wisselen.... En het is natuurlijk wel de bedoeling dat wij gewoon kunnen blijven bellen. Als de nieuwe simkaart geactiveerd wordt na ontgrendeling met pincode, is er niets aan de hand lijkt me. Dan zou de oude nog werken tot die tijd. Graag hoor ik hoe dit in z'n werk gaat.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Esther1971,

Het komt vaker voor dat onze standaard simkaarten niet goed passen in een Samsung S4, waardoor het kaartje niet altijd wordt herkend. Een dikkere simkaart is dan de oplossing.

Ik wacht je update af!

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi,

Het is een samsung S4, de eerste dag geen probleem, maar de tweede dag des te meer. Nu gaat het een aantal dagen goed. Mocht het weer problemen geven, dan geef ik het aan.

groetjes,
Esther
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Esther1971,

Wat vervelend dat zijn simkaart niet altijd even goed herkend wordt door zijn telefoon! Hoe vaak komt dit ongeveer voor? En wat voor telefoon heeft hij? Of hij 4G heeft of niet, heeft hier gelukkig niets mee te maken. Dus dat kunnen we uitsluiten!

Het zou zo kunnen zijn dat het simkaartje losjes in het toestel zit. In dat geval, sturen wij gewoonweg een dikkere simkaart jullie kant op.

Laat je me weten of dit blijft voorkomen?

Groetjes,
Jihane

Reageer