Bvb dank.
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBeste RicoK,
Bedankt voor je reactie,
Ik heb mijn simkaart geactiveerd volgens de stappen van simyo, maar nadat ik mijn simkaartnummer ingevoerd had kreeg ik de melding dat deze nog geblokkeerd was en contact op moest nemen met de klantenservice. (Het versturen van het starterspakket was de eerste keer niet helemaal goed gegaan, en ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen).
Hoi Tessy,
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Hey Tessy,
Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen testen of je nu wel gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Hey Tim van der Kuijl,
Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en kunnen laten weten of je dan gebruik van jouw sim kunt maken?
Welkom op het forum Lotti2,
Ook jouw simkaart is gedeblokkeerd. Kan je jouw toestel uit en inschakelen en even laten weten of je hier gebruik van kunt maken?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.