.

Beantwoord

Kan mijn simkaart worden gedeblokkeerd?

  • 22 January 2013
  • 65 reacties
  • 3618 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Christopher,

Je aansluiting staat wel goed op het netwerk. Heeft het eerder wel gewerkt? Zo ja, dan raad ik je aan je toestel uit/aan te zetten.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Zouden jullie mijn simkaart willen deblokkeren.

Alvast bedankt.

Christopher wernet
Reputatie 2
Badge +1
Hey Christopher,

Volgens onze gegevens is jouw aansluiting reeds gedeblokkeerd en heb je hier inmiddels gebruik van kunnen maken.

Zou je even kunnen bevestigen of dit het geval is?
Goedemiddag,

Ook ik zou graag mijn nieuwe sim willen laten deblokkeren. Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Vriendelijke groet,

Bob
Goedemiddag,

Ook ik zou graag mijn nieuwe sim willen laten deblokkeren. Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Vriendelijke groet,

Bob


Probleem is inmiddels opgelost door de Simyo twitter webcare lui. 🙂
Goedenavond,

Ik heb mijn nieuwe (vervangende) simkaart ontvangen, maar deze is nog geblokkeerd.
Zouden jullie deze voor mij kunnen deblokkeren?
Alvast bedankt!

Groeten
Tessy
Reputatie 7
Hallo Tessy,

Een citaat uit de e-mail van simyo van mijn eigen aanmelding:

Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket met je nieuwe simkaart in de brievenbus. Het betreft een combi simkaart met zowel een reguliere als een micro simkaart die je ook in je iPhone kunt gebruiken! Zodra je het Startpakket hebt ontvangen, activeer je de simkaart met behulp van je simkaartnummer. Hierna kun je direct bellen, sms'en en internetten! Houd er rekening mee dat internet op je mobiel ook meteen mogelijk is en de kosten hiervoor snel op kunnen lopen als je geen actieve internetbundel hebt.

Zoals je kunt lezen dien je je simkaart zelf te activeren! Lees even de e-mails van Simyo door.
Beste RicoK,

Bedankt voor je reactie,
Ik heb mijn simkaart geactiveerd volgens de stappen van simyo, maar nadat ik mijn simkaartnummer ingevoerd had kreeg ik de melding dat deze nog geblokkeerd was en contact op moest nemen met de klantenservice. (Het versturen van het starterspakket was de eerste keer niet helemaal goed gegaan, en ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen).
Badge +6
Beste RicoK,

Bedankt voor je reactie,
Ik heb mijn simkaart geactiveerd volgens de stappen van simyo, maar nadat ik mijn simkaartnummer ingevoerd had kreeg ik de melding dat deze nog geblokkeerd was en contact op moest nemen met de klantenservice. (Het versturen van het starterspakket was de eerste keer niet helemaal goed gegaan, en ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen).


Hoi Tessy,

Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Beste RicoK,

Bedankt voor je reactie,
Ik heb mijn simkaart geactiveerd volgens de stappen van simyo, maar nadat ik mijn simkaartnummer ingevoerd had kreeg ik de melding dat deze nog geblokkeerd was en contact op moest nemen met de klantenservice. (Het versturen van het starterspakket was de eerste keer niet helemaal goed gegaan, en ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen).


Hoi Tessy,

Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.


Beste Natascha,

Bedankt voor het deblokeren, echter krijg ik wanneer ik wil bellen nog steeds de melding dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld is. Ik kan er dus nog steeds geen gebruik van maken. Zou je er nog eens naar willen kijken of het deblokeren goed gegaan is? Wellicht dat de simkaart die ik nooit heb ontvangen gedeblokeerd is en niet de vervangende simkaart?

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Tessy,

Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen testen of je nu wel gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Hey Tessy,

Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en vervolgens kunnen testen of je nu wel gebruik van jouw aansluiting kan maken?


Hoi Wayne,

Nu doet hij het wel!
Bedankt voor jullie hulp!
Badge +6
Hoi Wayne,

Nu doet hij het wel!
Bedankt voor jullie hulp!


Hoi Tessy,

Fijn te horen dat je gebruik kan maken van je aansluiting.
Graag gedaan.
Hi zou iemand mij kunnen helpen?
Reputatie 7
Natuurlijk, maar waarmee?
Badge +6
Hi zou iemand mij kunnen helpen?

Hoi J.Rome,

Graag verneem ik waarmee ik van dienst kan zijn.
Badge
Hoi,
Ik heb een vervangende simkaart aangeschaft, maar deze is geblokkeerd.
Zou U deze willen deblokkeren

Alvast Bedankt
Ik heb ook een nieuwe simkaart opgevraagd omdat mijn telefoon gestolen is. De nieuwe simkaart is inmiddels binnen, maar nog geblokkeerd. Zouden jullie deze willen deblokkeren?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Tim van der Kuijl,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en kunnen laten weten of je dan gebruik van jouw sim kunt maken?

Welkom op het forum Lotti2,

Ook jouw simkaart is gedeblokkeerd. Kan je jouw toestel uit en inschakelen en even laten weten of je hier gebruik van kunt maken?
Badge
Hey Tim van der Kuijl,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en kunnen laten weten of je dan gebruik van jouw sim kunt maken?

Welkom op het forum Lotti2,

Ook jouw simkaart is gedeblokkeerd. Kan je jouw toestel uit en inschakelen en even laten weten of je hier gebruik van kunt maken?

Hartstikke bedankt hij doet het weer.
Reputatie 2
Badge +1
Graag gedaan! 🙂
Hallo,

Ik was gisteren mijn telefoon verloren.
Toen heb ik voor de zekerheid mijn sim geblokkeerd.
Nu heb ik mijn telefoon weer gevonden.
Kan mijn sim weer gedeblokkeerd worden?

Groeten,  Matt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi M511646,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice om de simkaart te laten deblokkeren. Simkaart activaties kun je altijd het best via de telefonische klantenservice laten uitvoeren.

Groetjes,

Alex
Hoi,

Daar kwam ik dus ook achter. Bedankt.

Groeten, Matt
Hallo,
Onlgans is in Spanje mijn telefoon met simkaart van Simyo gestolen. Ik heb deze laten blokkeren en een nieuwe sim aangevraagd.
Zouden jullie deze voor mij kunnen deblokkeren?

Mvg, Rudy.

Reageer