.

Beantwoord

Kan mijn simkaart worden gedeblokkeerd?

  • 22 January 2013
  • 65 reacties
  • 3618 Bekeken

Ik heb gisterrn mijn simkaart laten blokkeren omdat ik de simkaart even buiten kwijt was. Maar ik heb het weer gevonden. Wil graag dat het weer deblokkeerd wordt.

Bvb dank.
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2013, 16:02

Bekijk originele reactie

65 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi marly1998,

Wat onhandig dat jouw simkaart het niet doet! De simkaart is op 05-06 om 03:03 geactiveerd Ă©n goed aangemeld bij het netwerk. Vreemd dat de telefoon dan aangeeft dat de simkaart nog is geblokkeerd. Heb je de telefoon al eens helemaal uitgezet en de simkaart uit de telefoon gehaald?

Dit zou moeten werken 🙂.

Groetjes, Tiury
Hallo,

Mijn simkaart staat op mijn telefoon als geblokeerd, op Mijn Symio staat hij als actief, en niet geblokeerd.
Zouden jullie hem kunnen deblokeren?

Mvg,
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gerber,

Ik zie dat je ook op een andere plaats je vraag hebt gesteld. In het andere topic vind je een reactie op je vraag. Het zou fijn zijn als je op Ă©Ă©n plaats je vraag stelt en reageert. Zo blijft het forum voor ons overzichtelijk 🙂 Dankjewel.
Hallo Simyo,

Mijn simkaart is per ongeluk geblokkeerd en de vraag was of hij nu weer gedeblokkeerd kan worden.

Alvast bedankt
Badge +6
Bedankt voor de moeite


Hoi Bartscholing,

Graag gedaan en een fijne dag 🙂.
Bedankt voor de moeite

Hoi Bartscholing,

Bij deze! Gelukkig heb je hem weer gevonden 🆒
Als je je toestel even uit en weer aanzet is je simkaart gedeblokkeerd.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Bartscholing,

Bij deze! Gelukkig heb je hem weer gevonden 🆒
Als je je toestel even uit en weer aanzet is je simkaart gedeblokkeerd.

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Was mijn telefoon kwijt en heb de sim geblokkeerd. Maar nu heb ik de telefoon weer gevonden. Nu kan ik op de site de sim niet zelf deblokeren. Kunnen jullie dat voor mij doen?

gr, Bart
Badge +6
Hoi, ik heb een Sim Only prepaid kaart in een Google Android(SIM lockvrije T-Mobile) gedaan en nu zegt hij SIM-kaart is vergrendeld met PUK-code.
Hoe kan ik dat ergens invoeren? Of kun jij dat voor mij doen?
Bvd, rhml


Hoi Rhml,

Welkom op het forum!
Ik kan je simkaart niet op afstand deblokkeren door de PUK code in te voeren. De PUK code vindt je terug op je persoonlijke pagina.
Hoi, ik heb een Sim Only prepaid kaart in een Google Android(SIM lockvrije T-Mobile) gedaan en nu zegt hij SIM-kaart is vergrendeld met PUK-code.
Hoe kan ik dat ergens invoeren? Of kun jij dat voor mij doen?
Bvd, rhml
Badge +6
Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen omdat mijn telefoon gestolen is. Mijn oude simkaart is echter nog geblokkeerd en ik zou deze graag gedeblokkeerd willen hebben. Als dit via de klantenservice moet duurt het tot maandag, zolang kan ik echter niet onbereikbaar blijven. Kunt u mijn simkaart deblokkeren?

Mvg Floris


Hoi FlorisC,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je simkaart een reset heeft gekregen. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Hallo,
Onlgans is in Spanje mijn telefoon met simkaart van Simyo gestolen. Ik heb deze laten blokkeren en een nieuwe sim aangevraagd.
Zouden jullie deze voor mij kunnen deblokkeren?

Mvg, Rudy.


Hoi Rudy,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je simkaart een reset heeft gekregen. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
hallo, 
mijn telefoon is verloren (waarschijnlijk gestolen) en ik heb de simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd
die is binnen en geactiveerd, maar 'mijn simyo' zegt dat deze nog steeds geblokkeerd is. kunt u deze voor mij deblokkeren?
via de klantenservice gaat een beetje moeilijk als mijn telefoon het nl niet doet.


Hoi Bloempje,

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld.
Wij zullen je vraag in het andere topic beantwoorden.
Badge
hallo, 
mijn telefoon is verloren (waarschijnlijk gestolen) en ik heb de simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd
die is binnen en geactiveerd, maar 'mijn simyo' zegt dat deze nog steeds geblokkeerd is. kunt u deze voor mij deblokkeren?
via de klantenservice gaat een beetje moeilijk als mijn telefoon het nl niet doet.
Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen omdat mijn telefoon gestolen is. Mijn oude simkaart is echter nog geblokkeerd en ik zou deze graag gedeblokkeerd willen hebben. Als dit via de klantenservice moet duurt het tot maandag, zolang kan ik echter niet onbereikbaar blijven. Kunt u mijn simkaart deblokkeren?

Mvg Floris
Hallo,
Onlgans is in Spanje mijn telefoon met simkaart van Simyo gestolen. Ik heb deze laten blokkeren en een nieuwe sim aangevraagd.
Zouden jullie deze voor mij kunnen deblokkeren?

Mvg, Rudy.
Hoi,

Daar kwam ik dus ook achter. Bedankt.

Groeten, Matt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi M511646,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice om de simkaart te laten deblokkeren. Simkaart activaties kun je altijd het best via de telefonische klantenservice laten uitvoeren.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik was gisteren mijn telefoon verloren.
Toen heb ik voor de zekerheid mijn sim geblokkeerd.
Nu heb ik mijn telefoon weer gevonden.
Kan mijn sim weer gedeblokkeerd worden?

Groeten,  Matt
Reputatie 2
Badge +1
Graag gedaan! 🙂
Badge
Hey Tim van der Kuijl,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en kunnen laten weten of je dan gebruik van jouw sim kunt maken?

Welkom op het forum Lotti2,

Ook jouw simkaart is gedeblokkeerd. Kan je jouw toestel uit en inschakelen en even laten weten of je hier gebruik van kunt maken?

Hartstikke bedankt hij doet het weer.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Tim van der Kuijl,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en kunnen laten weten of je dan gebruik van jouw sim kunt maken?

Welkom op het forum Lotti2,

Ook jouw simkaart is gedeblokkeerd. Kan je jouw toestel uit en inschakelen en even laten weten of je hier gebruik van kunt maken?
Ik heb ook een nieuwe simkaart opgevraagd omdat mijn telefoon gestolen is. De nieuwe simkaart is inmiddels binnen, maar nog geblokkeerd. Zouden jullie deze willen deblokkeren?
Badge
Hoi,
Ik heb een vervangende simkaart aangeschaft, maar deze is geblokkeerd.
Zou U deze willen deblokkeren

Alvast Bedankt
Badge +6
Hi zou iemand mij kunnen helpen?

Hoi J.Rome,

Graag verneem ik waarmee ik van dienst kan zijn.

Reageer