.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk een andere simkaart gebruiken?

  • 11 August 2015
  • 9 reacties
  • 688 Bekeken

Hoi, ik heb een iPhone 6, maar deze is vanmiddag in het water gevallen. Ik heb thuis nog mijn oude iphone4 liggen, maar daar past mijn huidige simkaart niet in. Kan ik een simkaart (met mijn huidige telefoonnummer behouden!) aanvragen die in mijn iphone4 past? Zo ja, wat kost het en hoe lang duurt het voordat ik m heb?
icon

Beste antwoord door koorelle 11 August 2015, 17:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij 5 euro. Aanvragen via Mijn Simyo. Maar je kunt ook een adapter kopen bij een telecom zaak om de nanosim van de 6 in te doen, zodat je 'm nu ook kunt gebruiken in de 4.
Echter dit is een tijdelijke oplossing, omdat die adapters vaak wat los gaan zitten.
Bedankt voor je antwoord!
Reputatie 4
Badge +8
Graag gedaan en hoop dat het lukt allemaal!
Ik ook.. Ik ga morgenochtend meteen op zoek naar een adapter voor mn simkaart! Want ik hoop nog steeds dat mn iPhone 6 het weer gaat doen als hij opgedroogd is
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marloes,

Heb je je telefoon in rijst gelegd?
Ze zeggen dat dit de kans verminderd dat er minder schade is.
Op de verwarming leggen is niet zo goed hé!
Ja, ik heb m in de rijst gelegd! Ik ben erg benieuwd of hij weer tot leven komt:)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MarloesIH, welkom op het Simyo forum 🙂.

Jeetje, dat moet balen zijn als je nieuwe iPhone in het water valt. In dit geval lijkt me de tip van koorelle om een sim-adapter aan te kopen het meest praktisch. Deze hoeft niet duur te zijn en kun je snel aan komen.

We duimen hier met je mee in de hoop dat de rijst helpt!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord koorelle 🙂. En bedankt maikel.twinnie voor de tip!
Update: de adapter heb ik op de markt bij een kraam met telefoonhoesjes e.d. Gekocht voor €5,- Het is inderdaad een prima oplossing en ik gebruik nu mn oude iphone4 weer. De iphone6 ligt nog steeds in de rijst, maar nog geen teken van leven..:(
Ik ga binnenkort maar even langs de applestore ermee denk ik..
Reputatie 4
Badge +10
Hoi MarloesIH,

Bedankt voor je update 🙂 Top dat je dit even tijdelijk kan doen. Ai misschien helpt de rijst niet helemaal. Ik denk dat het inderdaad een goed idee is om langs de Apple Store te gaan.

We blijven graag op de hoogte 🙂

Reageer