.

Beantwoord

Ik krijg de melding: Niet aangemeld bij netwerk. Wat kan ik hieraan doen?

  • 23 May 2017
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Ik heb momenteel de melding Niet aangemeld bij netwerk. Toestel al gereset, simkaart verwijderd, heeft niet geholpen. Toestel en simkaart heb ik al langere tijd en geen problemen.
Toestel is Samsung S5 mini. Simkaart in een ander toestel gedaan en werkt naar behoren.
icon

Beste antwoord door Robo625 23 May 2017, 22:34

Bekijk originele reactie

6 reacties

Nu werkt hij weer!
Badge +7
Hoi Robo625,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je deze melding krijgt! Je hebt al heel veel geprobeerd zie ik. Gelukkig werkt je simkaart nu ook weer in je eigen toestel. Hoe heb je dit opgelost?

Groetjes,
Samantha
Blijven proberen, en opeens werkte hij weer
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Robo625,

Heel apart! Maar alleen maar mooi natuurlijk 🙂 Het kan zijn dat je simkaart toch ineens die connectie kon maken met het netwerk. Houd het voorlopige even in de gaten. Mocht het toch niet goed gaan, laat het dan gerust even weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela
Doe ik Dank je wel
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Robo625,

Namens Angela en Samantha graag gedaan!

Groetjes,
Asma

Reageer