.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simkaart leegmaken?

  • 4 February 2016
  • 3 reacties
  • 11373 Bekeken

Ik heb een samsung grand prime. De simkaart zegt vol te zijn. Ik heb geen idee hoe ik de gegevens van de simkaart kan halen. Het staat niet in de handleiding zover ik vinden kan
icon

Beste antwoord door Sean 5 February 2016, 10:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Babysmurf,

Welkom op het Simyo forum. Wat vervelend dat je simkaart vol is. Het kan op sommige telefoons voorkomen dat contactpersonen en/ of berichten op de simkaart worden opgeslagen. Je kunt op jouw telefoon contacten verplaatsen via het menu 'Instellingen -> Contacten -> Importeren/ Exporteren'. Verder kun je eventueel je oude berichten verwijderen. Laat je weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hallo Sean,
De contacten exporteren dat was al gelukt, maar de simkaart bleef vol de oude berichten kon ik niet verwijderen. Inmiddels heb ik op mijn telefoon een simmanager app gevonden en daarmee is het wel gelukt.
Het is een omweg, maar dat maakt niet uit. In ieder geval bedankt voor je antwoord

groetjes

Sylvia
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sylvia,

Wat goed om te zien dat het gelukt is, ondanks dat het met een omweg is gegaan 😉 Fijn dat je deze omweg nog even hier op het forum geplaatst hebt, wie weet hebben andere forumleden met hetzelfde probleem hier wat aan. Bedankt!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer