Maandag 6 juni heb ik een abbonementje met een nieuwe simkaart besteld. Deze was woensdag er na binnen gekomen en heb ik mijn simkaart geactiveerd. Vervolgens doe ik de simkaart in mijn telefoon ( iPhone 6 plus ) en staat er 'simkaart niet geïnstalleerd'. Ik heb instructies ( van dezelfde vragen op het forum ) opgevolgd zoals de simkaart proberen in andere telefoons. Ik heb deze geprobeerd in mijn vriend zijn telefoon en in de telefoon van mijn broertje, ze deden het allebei niet. Daarna heb ik een mail gestuurd en kreeg ik een nieuwe simkaart toegestuurd. ( Donderdag 9 juni ) Deze heb ik gisteren binnen gekregen en deze simkaart doet het WEER niet. Ik heb van allebei de simkaarten een bevestigingsmail gekregen dat ze geactiveerd zijn. Ook de nieuwe simkaart heb ik geprobeerd in andere telefoons. Wat kunnen jullie hier aan doen? Weer een nieuwe simkaart opsturen lijkt mij geen goed idee want waarschijnlijk doet hij het toch niet.
Groetjes
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie