.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik nog steeds geen simkaart heb ontvangen?

  • 25 November 2015
  • 24 reacties
  • 403 Bekeken

Op 18 november de bevestiging ontvangen dat ik een nummer heb maar het is ondertussen 7 dagen verder maar nog geen simkaart. Wanneer mag ik deze verwachten?
icon

Beste antwoord door Angela 26 November 2015, 10:36

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi V. Zaunbrecher,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat duurt wel heel erg lang!

Dit gaan we uiteraard zo snel mogelijk oplossen voor je. Ik heb direct kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze zal je binnen 3 werkdagen ontvangen. Met een beetje gelukt valt deze zaterdag bij je op de mat. Anders wordt dit helaas pas na het weekend. Sorry voor het ongemak :(

Houd je mij even op de hoogte van de levering? Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, dan zie ik dat natuurlijk ook graag.

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Ondertussen 1-12-2015 en ik heb zojuist de brievenbus gecontroleerd. Helaas nog niets ontvangen.
Ik hoop dat hij morgen in de bus ligt maar dan zijn de 3 werkdagen toch echt verstreken.

Groetjes, Vincent
Reputatie 7
Badge +9
Zou het kunnen dat het adres dat je bij Simyo hebt opgegeven niet klopt?
Adres was exclusief toevoeging. Is nu aangepast....

Ik heb ook even navraag gedaan bij andere bedrijven in de straat. Ook daar geen post van Simyo ontvangen.
Wacht morgen nog af!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi V. Zaunbrecher,

Dat wordt spannend vandaag! Ik hoop dat je ons straks goed nieuws komt brengen en dat de simkaart netjes afgeleverd is. Omdat er iets miste in het adres, kan het heel goed zijn dat hij wordt geleverd op het adres van voor de aanpassing. Heb jij de mogelijkheid om daar ook navraag te doen als de postbode geweest is?

Fingers crossed!

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Ik heb vanochtend opnieuw de brievenbus gecontroleerd.
Afgelopen dinsdag andere gebruikers van de nummer 28A t/m 28H benaderd of er iets verkeerd bij hen is binnengekomen. Helaas ook daar niets verkeerd geleverd. IS het een optie om alles op te sturen naar ons postbus?
518 5340 AM te Oss?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi V. Zaunbrecher,

Wat gek dat je hem nog niet ontvangen hebt! Volgens mij kunnen wij geen simkaart versturen naar een postbus. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen. Dit ga ik voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, hoor je dit van mij.

Het kan goed zijn dat dit pas na het weekend is. Helaas zijn niet alle afdelingen aanwezig in het weekend. Ik houd je op de hoogte.

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Ondertussen al iets wijzer geworden?
Ik heb nog niets ontvangen. Niet in mijn brievenbus als ook niets in mijn postbusnummer.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi V. Zaunbrecher,

Misschien weet niet iedereen dit, maar de postbode levert geen post af bij een adres zonder toevoeging, als hij alleen deze keuze krijgt. Er is dus waarschijnlijk geen nummer 28 zonder toevoeging bij jou in de buurt. We hebben deze simkaarten daarom ook inmiddels retour ontvangen 🙂.

Ik heb er zojuist eentje op de post gedaan, nadat je de gegevens hebt aangepast met de juiste toevoeging! Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen. We kunnen deze i.v.m fraude niet verzenden naar postbussen.

Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Ondertussen mijn brievenbus nagekeken.... helaas nog steeds geen simkaart.
Het is nu 11 december 2015 om 16:43 uur en ik verwacht geen post mer vandaag.
Kun jij nakijken wanneer deze simkaart is verstuurd?

Graag update?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi V. Zaunbrecher,

De simkaart is door Tiury op 8 december aangevraagd. De bestelling wordt hierna direct in orde gemaakt en klaargezet. In het meest ongunstige geval, is de simkaart aan het einde van de middag verstuurd. Het kan dan een dag langer duren dan verwacht.

Heb je de simkaart zaterdag ontvangen? (Ik hoop het wel!)

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Het is toch verstuurd als gewone post? Niet aangetekend of zo......
Dit is ons magazijn adres waar een echte brievenbus voor staat.
Ik ben daar doorgaans overdag 90% van mijn tijd aanwezig en heb als enige de sleutel van de brievenbus.
Ik heb sinds 9 december elke dag inclusief zaterdag en zondag de brievenbus gecontroleerd.

Ik weet even niet meer wat we nog kunnen doen.....
Is het een optie mijn huisadres op te geven?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi V. Zaunbrecher,

Wat gek dat je de simkaart nog steeds niet ontvangen hebt:?.

De simkaart wordt in een envelop per "gewone" post verzonden. Je hebt twee mogelijkheden: of we sturen je kosteloos een nieuwe simkaart naar hetzelfde adres. Of je wijzigt het adres naar je woonadres en laat het ons weten. Wij sturen dan kosteloos een vervangende simkaart naar je woonadres.

Stuur je ons een reactie als je weet wat je wilt?

Groetjes,
Estelle

Ps. Omdat iedereen mee kan lezen, heb ik het adres verwijderd in je reactie 😉
Beste Estelle,

Ik wil de post van vandaag nog even afwachten.
Als hij daar niet bij zit verander ik mijn adres op de site.

Tot snel. Vincent
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vincent,

En? Heb je een simkaart ontvangen? (We zijn heel nieuwsgierig)

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Helaas geen Simkaart ontvangen.
Moet ik mijn adres van de zaak aanpassen naar mijn huisadres?
Of volstaat het als ik dat hier plaats?
Adres is op mijn simyo aangepast.
Kunnen jullie nu opnieuw iets versturen met spoed?

B.V.D. Vincent
Reputatie 7
Badge +9
Een raar verhaal. Krijg je überhaupt wel post op dat bedrijfsadres?
Beste Scotsman,

natuurlijk krijg ik op dat postadres post. Gemiddeld 2 á 3 brieven en rekeningen per dag. Alleen niet van Simyo.
Maar fijn dat dit in twijfel wordt getrokken. Misschien een optie ervoor te zorgen dat een klant die al ruim een maand zit te wachten niet met dit soort onzinnige vragen wordt belast. Ik heb ondertussen mijn postadres aangepast naar mijn huisadres. Dan kunnen jullie de sim daar naartoe sturen.

Met vriendelijke groet, Vincent
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vincent,

Ik kan me goed voorstellen dat het hele proces erg frustrerend is op dit moment. Scotsman probeert hierin te begrijpen waar het precies misgaat. Hij is een klant van Simyo en een actief forumgebruiker. Hoe lastig het probleem op dit moment ook is, wil ik je vragen om de sfeer goed te houden in het topic 🙂 We doen ons best om je te helpen.

Ik zie dat jij het adres hebt gewijzigd. Er is een nieuwe simkaart onderweg, kosteloos uiteraard. Ik hoop van harte dat deze netjes gaat aankomen op jouw huisadres. Houd je mij weer op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Sorry voor mijn reactie, maar als je al ruim 1 maand op een simkaart moet wachten neemt de frustratie wel toe.
Normaal bestel je iets en hoop je er snel gebruik van te kunnen maken. Ik hoop dat het nu wel goed gaat komen. Ik zal opnieuw weer een aantal dagen wachten. Ik hoop uiteindelijk ook een keer een positief bericht te sturen.

Groetjes, Vincent
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Vincent,

Ik begrijp dat het lange wachten inderdaad frustrerend is.

Omdat de simkaarten direct na de bestelling verzonden worden, kunnen wij helaas niet zien waar het telkens misgaat. Inmiddels is de simkaart onderweg. Mocht je deze uiterlijk woensdag nog niet ontvangen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Estelle
Vandaag 23 december 2015 kan ik jullie melden dat de Sim is ontvangen.
Ik ga meteen over tot activeren van deze sim.

Fijne feestdagen en een gezond 2016

Groetjes, Vincent
Reputatie 7
Badge +10
Dat is erg goed om te lezen Vincent! Het spijt me dat het allemaal zo lang heeft moeten duren. Ik ben blij dat je nu met het verlossende bericht bent gekomen. Als het nodig was geweest, was ik de simkaart komen brengen ;)

Uiteraard wensen wij jou hele gezellige kerstdagen en een geweldig 2016 toe :$

Groetjes,
Angela

Reageer