.

Beantwoord

Hoe activeer ik mijn vervangende simkaart?

  • 8 July 2016
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

Badge
Kan t nergens vinden vervangende simkaart activeren en te is al 3 jaar bekend ? Hoe NU
icon

Beste antwoord door Ray 8 July 2016, 18:51

Bekijk originele reactie

8 reacties

Mijn Simyo - Instellingen - Simkaart.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gdntmk1954,

Leuk dat je weer terug bent op het forum,

Wat raar dat je de optie om je vervangende simkaart te activeren niet kunt vinden. Zoals Raytje al zei, activeer je een vervangende simkaart via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Simkaart . Onderaan deze pagina staat de optie [/list] Vervangende simkaart aanvragen en activeren >Activeer je nieuwe simkaart.

Laat je ons weten of je dit hebt gevonden?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt!!
Badge
Wat ik ook doe alleen nieuwe aanvragen maar NIET activeren snap hier geen biet van en dit probleem speelt al veel langer maar wordt niet opgepakt jammerrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!
Bedankt nog voor jou reactie ondanks de tip kom ik niet verder met mn nieuwe simkaart weg 5 euro.


Gr Georgio
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Georgio,

Wat vervelend dat het nog steeds niet gelukt is!

Het hoort natuurlijk netjes te werken zodat jij jouw vervangende simkaart snel kunt gebruiken 🙂 Maak je geen zorgen over de kosten die je betaald hebt voor de simkaart. Die heb je niet voor niets gedaan. Wij gaan uiteraard tot op de bodem uitzoeken wat er aan de hand is. Je hebt ondertussen ook contact gehad met een collega van de telefonische klantenservice. Zij zijn het voor je aan het uitzoeken en zullen weer contact met je opnemen zodra ze meer weten.

Wil jij ons ook op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela
Badge
Wel men heeft mij n paar keer gebeld en nu staat sinds maandagmiddag de link activeer simkaart er weer tussen mn
nieuwe simkaart is ongeldig men heeft mij belooft een nieuwe te sturen dus ik wacht af hou jullie op de hoogte
Bedankt voor jullie steun TOP !!!!!!!!!!!!


Gr Georgio
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Georgio,

Bedankt voor je update.

Als ik het zo zie dan moet het zeker goed komen!! Hopelijk krijg je de simkaart nog voor het weekend binnen.

Ik hoop snel van je te horen :)

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Casper

Heb de nieuwe simkaart kot NU wel de ontbrekende link vinden activeren en
hopla in mn mobiel en klaar

bedankt voor jullie support Gr Georgio
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gdntmk1954,

Super! Wat fijn om te horen dat het intussen wel gewoon gelukt is allemaal! 🙂

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer