.

Beantwoord

Hebben jullie een duo-simkaart?

  • 16 July 2014
  • 6 reacties
  • 902 Bekeken

Badge
Kan ik een duokaart aanvragen op mijn abonnement?
Ik verbruik niet al mijn belminuten en wil graag dat mijn dochter hier dan ook mee kan bellen.
icon

Beste antwoord door Tiury 17 July 2014, 10:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi bo2446, welkom op het Simyo forum! ;)

Wat een goed idee! Maar helaas moet ik wel teleurstellen. Het is bij Simyo niet mogelijk om twee simkaarten op Ă©Ă©n aansluiting te hebben. We zouden het wel graag willen, maar het systeem is er op dit moment nog niet klaar voor.

Mocht het zover zijn, laat ik het je direct weten!
Maak ik uit dit bericht op dat jullie (Simyo) nu wel bezig zijn met een duo sim mogelijkheid?
Ik wil namelijk graag een extra sim kaart voor mn ipad
Reputatie 7
Maak ik uit dit bericht op dat jullie (Simyo) nu wel bezig zijn met een duo sim mogelijkheid?
Ik wil namelijk graag een extra sim kaart voor mn ipad


Ja, als je dit zo leest, lijkt het er wel op.........:rolleyes:.

Er is ook ontzettend veel vraag naar. Het lijkt mij dat Simyo niet anders kan en hier erg rap mee aan de slag gaat......🆒.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Elisabet en RicoK,

Op dit moment zijn we niet bezig met het ontwikkelen of testen van duo-simkaarten. Het is dus ook niet bekend of dit er komt ja of nee. Je weet nooit hoe de ontwikkelingen in de toekomst zullen zijn, dat is wat Tiury bedoelt met:
Mocht het zover zijn, laat ik het je direct weten!
De klant vraagt er al jaren naar en toch is Simyo is dat gewoonweg niet van plan.
Laat ik het op een rijtje zetten

1. KPN heeft duo sim
2. HI heeft duo sim
3. Telfort heeft duo sim alleen voor zakelijk
4 simyo geen duo sim

en allemaal maken ze gebruik van KPN netwerk. Technisch hoeft er waarschijnlijk niks geinvesteerd te worden anders dan softwarematig. Die investering zal wel meer kosten dan het oplevert en komt duo sim voor Simyo niet.
Badge +8
Hoi Robert1000,

Gelukkig zijn er inderdaad andere providers die deze keus wel hebben. Simyo blijft dit soort opties altijd overwegen, maar we zijn ook eerlijk als het er voorlopig gewoon niet in zit.
Ik hoop dat je dat weet te waarderen.

Groetjes,
Charlene

Reageer