.

Beantwoord

geen service

  • 15 July 2013
  • 8 reacties
  • 740 Bekeken

Badge
ik heb sinds zondag geen service meer, kan niet telefoneren, wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Natascha 17 July 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Probeer je simkaart eens in een ander toestel, doet ie het daar wel dan je telefoon kapot,
Werkt het daar ook niet in moet je sim even opnieuw op netwerk gezet worden dat kunnen alleen de moderators en die zijn er morgen weer
( hoop dat ze airco hebben met dit weer)
Badge +1
ik heb gisteren meerdere keren uit en aan gezet maar hij deed het niet. dus pas om 11.05 doet hij het weer, dus 1 dag niet kunnen bellen en gebeld worden, schande. ik neem aan dat er een vergoeding ofzo plaats gaat vinden?
Badge +6
ik heb sinds zondag geen service meer, kan niet telefoneren, wat is er aan de hand?

Hoi Jurjen,

Ik zie dat je gebruik maakt van je aansluiting. Heeft de tip van Erickiel geholpen?

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.
Badge +8
ik heb gisteren meerdere keren uit en aan gezet maar hij deed het niet. dus pas om 11.05 doet hij het weer, dus 1 dag niet kunnen bellen en gebeld worden, schande. ik neem aan dat er een vergoeding ofzo plaats gaat vinden?

Hoi Mer,

Jouw reactie heb ik nu in drie topics gevonden. Ik heb hem hier voor je beantwoord.
Nogmaals de vraag of je op 1 plek wilt reageren? Het wordt anders wat onoverzichtelijk :)

Groetjes,
Charlene
Badge +1
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.
Badge +8
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.

Hoi mer,

Ik heb hier een reactie gegeven. Houd je je reacties voortaan in 1 topic?

Groetjes, Charlene
Hallo

Mijn sim kaart is stuk en ik probeer jullie te bereiken telefonisch met een a der toestel maar dat blijkt niet mogelijk.
Het is erg lastig om drie dagen niet bereikbaar te zijn of langer omdat ik ia het contact formulier moet reageren en dan maar moet afwachten wat er verder gebeurt.
ODekker
Reputatie 2
Badge +6
Hoi ODekker,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je ook contact per e-mail met ons hebt gehad. Je hebt al een nieuwe simkaart besteld, maar ik vraag me af of dit echt nodig was. Je had je simkaart ook even kunnen testen in een andere telefoon, aan de hand daarvan kun je beslissen of je een nieuwe simkaart nodig hebt. De simkaart is vandaag verstuurd en ontvang je morgen in de brievenbus.

Laat je weten of je nieuwe simkaart goed werkt?

Reageer